جمعه سی و یکم فروردین ماه
برای حضور گنبد در لیگ برتر والیبال

نیازی: راهکار های فدراسیون را پیگیری می کنیم

نمایندگان گنبد که برای مذاکره با رئیس فدراسیون والیبال در نشستی چند ساعته شرکت کرده بودند با نوعی دلگرمی اما بدون گرفتن پاسخ صریح به ترکمن صحرا بازگشتند.

حاج نورقلی نیازی پیر دیر والیبال ترکمن صحرا در اینباره به البرز ورزشی گفت: متاسفانه به دلیل کاری که برای دکتر زنگانه استاندار گلستان پیش آمده بود نتوانستند با ما در جلسه شرکت کنند اما به صورت تلفنی به طور مفصل با رئیس فدراسیون والیبال صحبت کرد.

در این دیدار فرماندار گنبد مبنی بر اینکه اقوام مختلف در استان گلستان با والیبال به همدیگر پیوند می خورند و تنها دلخوشی آنان نیز این ورزش سنتی است خواستار حمایت دکتر داورزنی شد.

خوشبختانه دکتر داورزنی چند پیشنهاد و راهکار ارائه داد و بحث شد که شاید تیم های هورسان رامسر، راهیاب مریوان و گل گهر سیرجان قصد کناره گیری از لیگ را دارند و می توانیم با خرید امتیاز آنها وارد چرخه لیگ برتر شویم. گنبد مهد والیبال کشور است و ما به ارزش وجودی جوانان این خطه در والیبال معترف هستیم.

پدر والیبال گلستان با بیان جملات فوق اضافه کرد: قرار شد با دو شرکت گنبدی که از جمله اتکا که حاضر به ورود به بحث اسپانسرینگ والیبال شده و علاقه مندی خود را به فدراسیون والیبال اعلام کرده بودند وارد مذاکره شویم. در مجموع نگاه شخص رئیس فدراسیون به والیبال گنبد مثبت و امیدوار کننده است و قرار است راهکار های پیشنهادی را پیگیری کنیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی