پنجشنبه نهم فروردین ماه
درباره پدیده جدید والیبال ایران

دادگر: خانزاده قانونا بازیکن ما است

رفاقت های دیروز در والیبال آمل وارد برخی مسائل حاشیه ای شد، کناره گیری بهروز عطایی از تیم هراز بازتاب گسترده ای پیدا کرده است که مدیر باشگاه هراز را به واکنش واداشته است.

رفاقت های دیروز در والیبال آمل وارد برخی مسائل حاشیه ای شد، کناره گیری بهروز عطایی از تیم هراز بازتاب گسترده ای پیدا کرده است که مدیر باشگاه هراز را به واکنش واداشته است.

انوشیروان دادگر، مدیر باشگاه لبنیات هراز آمل در گفت و گو با البرز ورزشی در خصوص شایعه پیوستن شمار زیادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم به فولاد سیرجان ایرانیان که سرمربیگری اش به بهروز عطایی سپرده شده، گفت: من هم این شایعه را در یکی دو فضای مجازی خوانده ام و کمی برایم عجیب بود، چون طی چند جلسه که با آقای عطایی داشتیم؛ قرار بر این شد به جز علی حاجی پور هیچ بازیکنی از تیم هراز آمل خارج نشود و حتی آقای عطایی هم اخلاقی قول دادند کمک کنند که شاکله تیم سال گذشته حفظ شود. امیدوارم این خبر در حد همان شایعه و شنیده ها باقی بماند.

مدیر باشگاه لبنیات هراز آمل همچنین گفت: پوریا خانزاده که در تیم لبنیات هراز آمل به عنوان پدیده فصل گذشته لیگ برتر معرفی شده، با هراز قرارداد سه ساله دارد و قانونا نمی تواند جای دیگری بدون رضایت باشگاه برود، مگر اینکه دوستان بخواهند خارج از چهارچوب اداری و اخلاقی زمینه انتقال او را فراهم کنند.

دادگر همچنین در خصوص اینکه آیا لبنیات هراز آمل در لیگ برتر به فعالیتش ادامه خواهد داد یا نه، گفت: سه سال پیش وقتی با اصرار آقای محمد شعبانپور و بهروز عطایی وارد ورزش و لیگ برتر والیبال شدیم، قرار بود تا پایان راه کنار هم باشیم، اما آقای عطایی به خاطر مسائل مالی حاضر به همکاری نشد و به قول معروف رفیق نیمه راه شد.

چندین بار هم بنده به اتفاق آقای شعبانپور و هم مهندس بزرگمهر دادگر مالک باشگاه با ایشان جلسه گذاشتیم که از تصمیم شان منصرف شوند، اما متاسفانه اصرار باشگاه برای ماندن ایشان فایده ای نداشت. در حال حاضر هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم که برویم یا بمانیم، اما در روزهای آینده تصمیم نهایی با توجه به شرایط موجود اتخاذ خواهد شد.

گفت و گو: جمشید حمیدی