جمعه دهم فروردین ماه

در یک حالت، جشن قهرمانی پرسپولیس در تهران

 از بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان یک تیم بر بام قهرمانی لیگ بیست و دوم تکیه خواهد زد.

پرسپولیس روز جمعه و در هفته بیست و نهم بازی ها در تهران میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود، اما سپاهان در اصفهان میزبان پیکان است.

گرچه به ظاهر برای شناخت تیم قهرمان باید تا پایان دیدارهای هفته سی ام صبر کرد اما در یک حالت می توان سیمای تیم قهرمان را در هفته بیست و نهم شناسایی کرد و نیازی به نتایج و امتیازات دیدارهای هفته سی ام نباشد. پرسپولیس در یک حالت می تواند در تهران و قبل از آنکه به استقبال بازی پایانی برود، جشن قهرمانی را در همین هفته بر پا کند.

در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر و شکست سپاهان مقابل پیکان آنگاه پرسپولیس در تهران سرود قهرمانی را سر خواهد داد، در این حالت پرسپولیس در جمع امتیازات به عدد 63  خواهد رسید و سپاهان در صورت باخت به پیکان در عدد 59 باقی خواهد ماند.

طبیعی است که در صورت رقم خوردن این اتفاق که فعلا تمامی آن درحد اگر و اما مطرح است، دیدارهای هفته سی ام برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان جنبه تشریفاتی را به خود خواهد گرفت، البته حساسیت در انتهای جدول برای تیم های فانوس به دست تا پایان هفته سی ام ادامه خواهد داشت، فعلا تیم نفت مسجد سلیمان رنگ و بوی تیم جدا شده از مجموعه تیم های لیگ برتر را به خود گرفته است.

گزارش: اکبر عزیزی