پنجشنبه نهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال را بار دیگر مرور می کنید که بازار آن همیشه داغ است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* آرش برهانی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه استقلال، امروز از این مسئولیت توسط هیات مدیره باشگاه برکنار شد. آرش که همزمان مربی تیم امید استقلال بود، دو قهرمانی در کارنامه دارد.

* در پی صدور رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت بیرانوند و قائدی، هردو باشگاه سرخابی به این را معترض شدند. باید دید که نظر کمیته انضباطی چه خواهد بود.

* بازگشت میلاد سرلک به تمرینات گروهی تیم پرسپولیس خیال گل محمدی را از بابت رفع نگرانی ها در خط میانی بر طرف کرد. پرسپولیس در این روز های حساس به جوانانش نیاز مبرم دارد.

* یحیی گل محمدی بار دیگر سیامک نعمتی را در لیست بازیکنان مازاد خود قرار داد. همچنین امروز شایعاتی مبنی بر واگذاری تیم امید به گل محمدی دهان به دهان شد، که گل محمدی آن را تکذیب کرد.

* ناراحتی ساپینتو از عملکرد داسیلوا مدافع آبی پوش که در جمع بازیکنان مطرح شد تعجب خیلی ها را همراه داشت. با توجه به ناراحتی ساپینتو، نیمکت نشینی داسیلوا قابل پیش بینی است.

* پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید، نباید در آن برنامه تلویزیونی شرکت می کردم، مرا فریب دادند وحتما در این رابطه حرفهای ناگفته را به زودی بیان خواهم کرد.

* افشاریان رئیس کمیته داوران فوتبال در رابطه با صحبت های اخیر یک داور گفت: اگر آنچه که به من نسبت داده اند اثبات شود، خودم از فوتبال و داوری کنار خواهم کشید، در غیر اینصورت اتهام زدگان را به دادگاه خواهم سپرد.