پنجشنبه نهم فروردین ماه

صالحی امیری کناره گیری سجادی را تکذیب کرد

جودو یک پرونده ملی است، کمیته و وزارت به صورت مشترک برنامه را پیش می‌برند. شخصا براین باور هستم اگر رسیدگی عادلانه انجام شود حتما جودوی ایران سربلند بیرون خواهد آمد.

صالحی امیری گفت: من کناره‌گیری سجادی را تکذیب می‌کنم. این موضوع با حضور علی‌نژاد، سجادی، داورزنی، زارعیان، سرمربی، میراسماعیلی و ... کار دنبال می‌شود اما نتایج نباید رسانه‌ای شود. من توصیه می‌کنم برای دفاع از منافع جودو کار رسانه‌ای انجام نشود. اجازه دهید عزیزان کار را دنبال کنند. مطمئن باشید ما (کمیته، وزارت و فدراسیون) انگیزه حداکثری برای دفاع از منافع ملی داریم. مگر ممکن است برای فدراسیونی چالشی پیش بیاید ما و وزارت ساکت باشیم؟ تقاضای من این است که این موضوع را اجازه دهید در مسیر خودش پیش برود. رسانه‌ای کردن موضوع کمکی به جودو نمی‌کند.

صالحی‌امیری خاطرنشان کرد: برای شهود در دادگاه فقط 5 دقیقه وقت می‌گذارند به خاطر همین من سکوت کرده‌ام. آقای علی‌نژاد مسئول قضیه است، ما او را انتخاب کردیم چون او رئیس کمیسیون بین‌الملل بود و به مسائل واقف بود. این موضوع قبل از انتخابش به عنوان معاون قهرمانی بود. نباید در این خصوص هر کسی حرف بزند. در توافقی که صورت گرفته آقای علی‌نژاد مسئول است. سجادی به عنوان نماینده کمیته، داورزنی به عنوان معاون وقت، میراسماعیلی رئیس و زارعیان مربی در این ستاد هستند.