جمعه سی و یکم فروردین ماه

بیرانوند؛ انرژی پرسپولیسی ها تمام نشدنی است

سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته حکم محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی را از کمیته انضباطی دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بیرانوند در خصوص بازی روز جمعه تیمش مقابل گل گهر سیرجان به همکار ما گفت: تا قهرمانی فاصله چندانی باقی نمانده است، در این حالت نیاز است که حمایت پر رنگ هواداران تیم را همراه داشته باشیم.

بیرانوند اشاره داشت: روزهایی را پشت سر می گذاریم که حساسیت در آن موج می زند، طبیعی است که خیلی ها هنوز به قدرت تیم پرسپولیس پی نبرده اند.

بیرانوند ادامه داد: روز جمعه بازی حساسی پیش رو خواهیم داشت، حریف با استفاده از کلیه ابزار هایش به میدان خواهد آمد، ما نیز به دلیل شرایط میزبانی باید همه ی بازوهای توانمند خود را به کار بگیریم تا زحمات به سرانجام برسد، بخش بزرگ این ابزار را هواداران تشکیل می دهند، هواداران باید با قدرت تمام و بسیار پر رنگ در ورزشگاه حمایت خود را به نمایش بگذارند، تشویق مفصل و مستمر باید از ابتدای بازی تا انتهای مسابقه ادامه داشته باشد تا پرسپولیس در آرامش و با قدرت از این میدان با پیروزی عبور کند.

بیرانوند در پایان گفت: با حمایت هواداران پر شور و خستگی ناپذیر به سوی شکار دو جام (لیگ برتر و جام حذفی) خواهیم رفت تا  انرژی تمام نشدنی هواداران را با اهدا دو جام پاسخگو باشیم.