پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

ایری: اردوی ارزشمندی داشتیم

اردوی مشترک والیبال نشسته ایران و قزاقستان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان که تیرماه آینده میزبان رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا خواهد بود برای ارتقا آمادگی خود اردویی یک هفته با تیم ملی کشورمان به میزیانی تهران درسالن والیبال فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار نمود که این اردو عصر امروز به پایان رسید .

از نکات قابل توجه این اردو حضور احمد ایری بازیکن اسبق تیم ملی والیبال نشسته کشورمان و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی میدان آق قلا بود. ایری از سال گذشته طی توافقی بافدراسیون قزاقستان به عنوان مربی این تیم انتخاب شده است.

مربی ایرانی تیم ملی قزاقستان با اشاره به حضور یک هفته ای و انجام اردوی مشترک با تیم کشورمان بیان داشت: از فدراسیون جانبازان و معلولین و تیم ملی کشورمان که پذیرفتند با برنامه ریزی دقیق و رضایت بخش میزبان خوبی برای ما باشند نهایت تقدیر و تشکر را دارم. درخصوص مباحث فنی اردوی تهران قابل ذکر است :

بازیکنان تیم ما در برخی از حوزه ها ازجمله توپ گیری، دفاع روی تور، حمایت از مهاجم و مدافع هماهنگ و منسجم نبودند که خوشبختانه با تمرکز روی این موارد توانستیم در بازی های دوستانه با تیم ایران تاحدودوی این ضعف ها رو پوشش دهیم. ما در دریافت اول خوب بودیم و همچنین در سرویس نیز اجرای هدفمند باچاشنی قدرت در دستور کار بود.

ایری با ارزیابی اردوی تهران اظهار داشت:

تجربه ارزشمندی بود و با تمرینات و بازی های دوستانه ای که هر روز با تیم پرافتخار و قدرتمند ایران داشتیم بسیاری از نقاط ضعف خود را شناختیم. بچه های تیم ما توانستند با رقابت های متعددی که با بازیکنان باتجربه ایران داشتند تجربه خوبی بدست آورند و  خود را مهیای مسابقات بسیار مهم آسیایی کنند.

 مربی آق قلایی تیم ملی قزاقستان درخصوص برنامه های آینده این تیم به مسابقات حساس آسیایی اشاره کرد و گفت: بازیکنان ما بعد از اردوی سخت وفشرده تهران در برگشت به کشور   قزاقستان نیز اردو خواهند داشت پیش از احمد ایری مدتی نیز جلیل ایمری پاسور سابق تیم ملی ایران هدایت تیم قزاقستان را بر عهده داشت.