پنجشنبه نهم فروردین ماه

تهدید های ساپینتو علنی شد

ماندن و یا جدایی ساپینتو از استقلال همچنان در هاله ابهام قرار دارد.

اگرچه مدیران باشگاه استقلال اواخر هفته گذشته از وی خواستند با حضور در دفتر باشگاه در ارتباط با تمدید قراردادش مذاکره جدیدی صورت بگیرد، اما ساپینتو پاسخ داد، با مدیر برنامه هایش وارد مذاکره شوند.

با گذشت چندین روز از پاسخ ساپینتو، هنوز هیچ فراخوانی مبنی بر حضور مدیر برنامه های ساپینتو به باشگاه صورت نگرفته است، همین امر واکنش سرمربی پرتغالی تیم استقلال را همراه داشت تا تهدید هایش را علنی سازد.

ساپینتو بعد از دیدار استقلال با مس رفسنجان در حالی که عصبی به نظر می آمد گفت: شش ماه است که هیچ دریافتی نداشته ام، بازیکنان تیم هم همین سرنوشت را دارند، وضعیت مدیریت باشگاه هم نامشخص است، معلوم نیست که خود حجت کریمی سرپرست مدیریت فعلی باشگاه در مصدر خود باقی خواهد ماند یا رفتنی است. آنگاه پیغام می دهند که برای تمدید قرار داد وارد مذاکره شویم.

چه تضمینی وجود دارد که پس از تمدید قرارداد، وضعیت از این شکل خارج شود؟ باز چه تضمینی وجود دارد که خود کریمی در باشگاه و در همین مسئولیت باقی بماند؟ هنوز با من تسویه نکرده اند، آنگاه خبر از تمدید قرارداد می دهند.

حیف است باشگاه بزرگی چون استقلال، گرفتار چنین اتفاقاتی شود که با اصل فوتبال حرفه ای مغایرت دارد، برای وضعیت تیم و سر وسامان بخشیدن به آن، زمان را از دست داده ایم فعلا ما برای دلخوشی هواداران به میدان می رویم، بعد از پایان لیگ و جام حذفی زمان برای گفت و گو وجود دارد باشگاه باید ابتدا وضعیت بازیکنان و پرداختی ها را شفاف سازی کند که هنوز چنین اقدامی صورت نگرفته، سپس برای تمدید قرارداد با من وارد مذاکره شود.

گزارش: اکبر عزیزی