شنبه یکم اردیبهشت ماه
هندبال باشگاه های کشور

کورس کازرونی ها با سپاهان

هفته ماقبل پایانی دور مقدماتی لیگ برتر هندبال امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت، با برگزاری ۵ دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین بازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مهمان صنعت مس کرمان است.

شاملی که هم اکنون با ۳۳ امتیاز و یک بازی کمتر از فولاد مبارکه سپاهان در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد، مهمان صنعت مسی است که با ۲۷ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کرده است. جدال این دو تیم بخصوص برای شاملی حائز اهمیت است زیرا فولاد فردا استراحت می‌کند و شاملی می‌تواند با برتری در این دیدار هم امتیاز فولاد شود.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و ‌یکم فولاد نوین که در جایگاه چهارم لیگ قرار دارد مهمان نفت و گاز گچساران است که با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. نفت و گاز گچساران با وجود این رده اما بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

در دیگر دیدارهای امروز پیکان خراسان رضوی با گیتی پسند، رعد پدافند البرز با پرواز هوانیروز و زعال سنگ طبس با زاگرس اسلام آباد غرب مصاف می‌کنند.

برنامه کامل دیدارهای امروز از این قرار است:

پیکان خراسان رضوی  - گیتی پسند

رعد پدافند البرز - پرواز هوانیروز

صنعت مس کرمان  - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

زغال‌سنگ طبس - زاگرس اسلام آباد غرب

نفت و گاز گچساران  - سپاهان نوین

فولاد سپاهان اصفهان امروز استراحت و خود را آماده دیدار با رعد پدافند البرز در هفته پایانی لیگ می‌کند.

سپاهان هم اکنون 35 امتیازی است و همچنان صدر جدول را با یک بازی بیشتر از شاملی در اختیار دارد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 33 امتیاز و یک بازی کمتر از سپاهان در رده دوم لیگ قرار دارد و صنعت مس جایگاه سومی خود را با 27 امتیاز تثبیت کرد.

سپاهان نوین 24 امتیازی است و در رده چهارم قرار دارد و گیتی‌پسند با 23 امتیاز در رده پنجم ایستاده است.

زغال سنگ همچنان 16 امتیازی است و در جایگاه ششم جدول ایستاده و نفت و گاز گچساران با 14، زاگرس اسلام‌آباد غرب با 12، پیکان خراسان رضوی و پرواز هوانیروز با 6 و رعد پدافند البرز با 4 امتیاز در رده‌های هفتم تا یازدهم قرار دارند.

گزارش: فرزانه میرزایی