جمعه دهم فروردین ماه
قطر پاسور تیم ملی آسیب دید

اسماعیل نژاد اردوی تیم ملی می رسد؟

لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید و تیم ملی ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با تصمیم کادر فنی، بردیا سعادت لژیونر والیبال کشورمان که در لیگ ترکیه بازی می‌کرد هفته گذشته به ایران بازگشت و با نظر کادر فنی پس از چند روز استراحت از صبح امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه به جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی اضافه شد تا پس از تمرین در کنار دیگر بازیکنان روز چهارشنبه 27 اردبهشت ماه جهت حضور در اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شود.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران روز گذشته جمعه 22 اردیبهشت در جریان تمرینات از ناحیه مچ پا دچار آسیب جزیی شد و زیر نظر پزشک تیم تحت درمان است و از عصر امروز تمرینات خود را با نظارت کادر پزشکی آغاز خواهد کرد.

مرتضی شریفی دیگر بازیکن تیم ملی که در لیگ والیبال ترکیه برای تیم گالاتاسرای بازی می‌کند، امروز برای انجام امور روادید وارد تهران شد تا فردا پس از انجام امور مربوط به اخذ رویداد هلند و ژاپن به استانبول بازگردد و روز چهارشنبه در ترکیه به ملی‌پوشان ملحق شود.

این درحالیست که با نزدیک شدن به آغاز لیگ ملت های والیبال 2023 کادر فنی تیم ملی ضمن افزایش فشار تمرینات تعداد بازیکنان در تمرین را کاهش می‌دهد و بدین ترتیب محمدرضا موذن و محراب ملک سرخی از امروز از اردوی تیم ملی خارج شدند و در صورت نیاز و صلاح دید بهروز عطایی به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

به این ترتیب سیدمحمد موسوی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد فلاح زرچوب، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین‌خانزاده، احسان دانش دوست، آرمین افشین‌فر، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، بردیا سعادت و مبین نصری بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران هستند.