پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

گل محمدی: فقط به بازی با نساجی فکر می کنم

 شنیده ها حاکی است که ماندگاری گل محمدی برای فصل آینده در پرسپولیس نامعلوم است و این در حالی است که هنوز فصل فوتبالی به پایان نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با سرمربی تیم پرسپولیس در اینباره صحبت شد که چنین پاسخ داد: این موضوع نه یکبار و بلکه چندین بار مطرح شده است، با پرسپولیس قرارداد دارم اختیار جدایی ام در دست من نیست، پرسپولیس را خانه خود می دانم چه لزومی دارد که به جدایی فکر کنم.

گل محمدی افزود: فصل فوتبال هنوز به پایان نرسیده است، یک بازی بزرگ با نساجی داریم فعلا به این مسابقه فکر می کنیم و اعضای تیم و حتی مدیریت در باشگاه هم به دلیل انسجام و یکپارچگی که وجود دارد فقط به بازی با نساجی فکر می کنند.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان گفت: اینکه گفته می شود، لیست مازاد در اختیار باشگاه قرار گرفته و یا خودم سرنوشت نامعلومی برای فصل بعد در پرسپولیس دارم، به تخیلات بسته برخی ها ارتباط دارد، در پرسپولیس همه چیز شفاف است. فعلا به بازی آخر لیگ که با نساجی است و قهرمانی در جام حذفی فکر می کنیم، بیش از این فکر و برنامه دیگری وجود ندارد و حتی هیچ لیست مازادی هم دیده نمی شود که بخواهد خدشه در روند حرکتی تیم پرسپولیس ایجاد سازد.