جمعه دهم فروردین ماه
لیست مازاد ساپینتو لو رفت

اخطار سرمربی در مورد سه ستاره استقلال!

تیم استقلال در آستانه پایان بازی های لیگ قهرمانی را از دست داد و در تلاش است که بتواند جام حذفی را بدست بیاورد و در این میان قرار است ساپینتو هم با این تیم تمدید کند.

تیم استقلال اگر بتواند نظر ساپینتو را برای ماندن جلب کند این مربی برای فصل بعد برنامه های خاصی در نظر دارد و اعلام کرده می خواهد در استقلال تغییرات عمده ای ایجاد کند.

این مربی فصل پر فراز و نشیبی را با استقلال سپری کرد و قصد دارد بازیکنان مورد نظرش را در استقلال حفظ کند و باقی نفرات از تیم جدا می شوند و در لیست وی جایی ندارند.

شنیده می شود نام حسین حسینی، علیرضا رضایی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زیبر نیک نفس، رضا میرزایی، امیر علی صادقی، سجاد شهباززاده، محمد حسین زواری، امید حامدی فر در لیست مازاد اولیه ساپینتو قرار دارد و باشگاه باید با این نفرات برای جدایی توافق کند.

این در حالی است که ساپینتو اصرار فراوان دارد که چند مهره استقلال در تیم بمانند و حتی عنوان کرده در صورت عدم رسیدگی و تلاش باشگاه وی نیزبرای ماندن مردد می شود.

این مربی برای تمدید محبی و قایدی به همراه یامگا به باشگاه اخطار داده و خواستار صد در صدی این نفرات است.

ساپینتو با مدیران باشگاه در این مورد جلسه برگزار نکرده اما پیغام خود را به باشگاه ارائه کرده اما منتظر است تا وضعیت نهایی مدیران در استقلال مشخص شود زیرا قرار است تغییرات در باشگاه اعمال شود و سرمربی استقلال در انتظار مشخص شدن اوضاع نهایی باشگاه و خودش است.

گزارش: سوده رحمانوند