پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
اعزام بانوان به بازی های آسیایی

کاظمی پور: فرصت افزایش اعزامیان فراهم شده است

تصمیمات خوبی درباره اعزام ورزشکاران زن به بازی های آسیایی اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ مریم کاظمی‌پور در حاشیه اختتامیه لیگ برتر هندبال زنان گفت: امروز اتفاق خوبی در ستاد عالی افتاد و توانستیم از حضور زنان در بازی‌های آسیایی دفاع کنیم. تصمیمات خوبی گرفته شده که در روزهای آینده اعلام می‌شود.

او افزود: در مورد آنچه فکر می‌کردیم برای زنان در بازی‌های آسیایی بود دفاع کردیم و آن هم دفاع عملکرد بچه‌ها بوده است. در بخش زنان علاوه بر بحث مدال‌آوری و توسعه، بر اساس عملکرد ماه‌ها و سال‌های اخیر تصمیم‌گیری شد. جا دارد از نظر مثبت مقام وزارت و ریاست کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک تشکر کنیم که فرصت تعدد رشته ها و افزایش تعداد ورزشکاران زن در هانگژو را فراهم کردند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اعتمادی که جامعه و مدیران ورزشی به استعدادهای ورزشی کردند حق مطلب ادا شود و بدون در نظر گرفتن رنگ مدال، به کیفیت حضور فنی آنها توجه شود. البته که اولویت حضور فرهنگی با حجاب اسلامی در مسابقات است و پرچم هویت زن اسلامی را بالا خواهند برد و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در رشته‌های تیمی چه تعداد تیم زنان اعزام می‌شود، گفت: در هر دو بخش ارتقاء داشتیم که با گزارش فنی و رسمی کمیته ملی المپیک به تفکیک رشته‌ها اعلام می‌شود. سبد حضور بانوان حتی امروز بسته نشد و در یکی دو رشته شانس بررسی را لحاظ کردیم.