سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

حکم تخلیه فدراسیون فوتبال صادر شد

بدهی های فدراسیون فوتبال بالاخره کار دست این تشکیلات داد تا جایی که خطر خانه به دوشی نیز فدراسیون را تهدید می کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی به نقل از دات آنلاین: فدراسیون فوتبال در زمان ریاست مهدی تاج و در آبان ماه ۱۳۹۸ بابت پرداخت بخشی از قرارداد مارک ویلموتس از یکی از زیرمجموعه‌های شستا به نام پتروشیمی فن‌آورران دو میلیون یورو قرض گرفت و بابت آن چک ضمانتی را به تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ به این شرکت داد.

پس از پرداخت نشدن این بدهی، شستا با اقدامات قضایی سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس، که به نام فدراسیون فوتبال بود را به نام خود کرد تا به این شکل طلبش از فدراسیون فوتبال را تسویه کند.

سند تک برگ ساختمان فدراسیون فوتبال در نهایت ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ به نام شستا شد و این اقدام درباره سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس هم صورت گرفت، اما ماجراهای فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پایان ندارد و این شرکت که پس از مصادره ساختمان فدراسیون، در اردیبهشت ۱۴۰۱ درخواست اجاره بها کرده بود، حالا درخواست تخلیه ساختمان را دارد.

این در حالی است که طبق خبرهای رسیده به خبرنگار ورزش دات آنلاین، شستا حکم تخلیه را هم گرفته و سئول نشینان باید هرچه زودتر ساختمان فدراسیون را تخلیه کنند! 

چهار سال از پرونده ویلموتس می‌گذرد و هنوز هم که هنوز است ترکش‌های این سومدیریت فدراسیون وقت در عقد قرارداد با این مربی بلژیکی، در حال اصابت به بدنه فوتبال کشورمان است.

سوال این است که در این شرایط چه کسی وظیفه دارد خسارت ویرانگر این فاجعه را پرداخت کند؟ چه کسانی مسوول تنظیم قرارداد فاجعه آمیز یک جانبه به سود مربی بلژیکی هستند؟ چه کسانی مربی ۲۵۰ هزار دلاری لیگ مراکش را با قرارداد نزدیک به ۲/۳ میلیون یورویی به فوتبال ایران آوردند و در طول این چهار سال نه یک بار از مردم عذرخواهی و نه حتی از این فاجعه اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند؟

اصلا فدراسیون نشینان حالا باید به کدام ساختمان نداشته کوچ کنند؟ تا کی باید فوتبال کشور قربانی سومدیریت و تصمیمات اشتباه عده‌ای شود که هنوز هم در راس امور فوتبال ایران قرار دارند؟