شنبه یکم اردیبهشت ماه

ایزد سیف‌الله‌پور: مقابل پرسپولیس از شرافتمان دفاع می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: میزبان پرسپولیس در این بازی هستیم و بازی باید در زمین ما برگزار شود.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت ‌و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: هیچ صحبتی حتی درمورد انتقال میزبانی این بازی به شهر دیگر یا بدون تماشاگر برگزار کردن بازی نشده است. ما طبق روال معمول در زمین خودمان بازی می‌کنیم، میزبان تماشاگران‌مان هستیم و 10 درصد هم به تماشاگران میهمان اختصاص خواهیم داد.در این بازی با همه قدرت به میدان می‌رویم و می‌خواهیم شرافتمندانه بازی کنیم.

وی با اشاره به برخی حواشی پیرامون پرسپولیسی بودن دروازه بانشان گفت: از نظر من حقیقی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های 10 سال اخیر ایران است. او در دو جام‌جهانی حضور داشته و زحماتش را برای نساجی کشیده و اثبات شده است. این برچسب‌ها به او نمی‌چسبد. او همیشه بمب‌ انگیزه است و در بازی با استقلال و پرسپولیس پر‌انگیزه‌تر هم ظاهر می‌شود. قطعا بازیکنی که نان این باشگاه را می‌خورد، نمی‌گذارد این نان مشکل‌دار باشد. اصلا این چه حرفی است که اخیرا باب شده؟ اگر بازیکنی به تیمش خیانت کند قبل از هرکسی خودش صدمه می‌بیند.

مدیر عامل باشگاه نساجی در مورد ادامه همکاری با هرناندز و برخی حواشی در مورد ساکت الهامی تاکید کرد: الهامی برای ما قهرمانی آورد و در بازی اخیر در ورزشگاه هم با حمایت باشگاه به‌خوبی تشویق شد اما مذاکره‌ای با او نداشتیم و به او هیچ پیشنهادی ندادیم. ما با هرناندز ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم به او فرصت دهیم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی