جمعه سی و یکم فروردین ماه
استقلال از ساپینتو لیست خواست

سرمربی استقلال: اول مشکلات را حل کنید

در حالی که خبر قطعی در خصوص توافق باشگاه استقلال با ساپینتو برای  فصل آینده وجود دارد و مربی و مدیران استقلال برای فصل بعد به نتیجه نرسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اما هیات مدیره باشگاه استقلال از ساپینتو درخواست کرده فهرست ورودی و خروجی مد نظر خودش را برای فصل آینده ارائه دهد تا باب مذاکره برای جذب نفراتی که این سرمربی خواستار به خدمت گرفتن آنهاست باز شود.

این درخواست از سوی هیات مدیره استقلال و توسط پرویز مظلومی به ساپینتو رسیده است و قرار است به زودی در صورتی که این سرمربی پرتغالی فهرستش را به باشگاه ارائه دهد، مدیران استقلال برای جذب نفرات مد نظر وارد عمل شوند.

 با توجه به اینکه ساپینتو هم پاسخ منفی به این درخواست نداده به نظر می‌رسد مشکلی برای ادامه همکاری طرفین در فصل آینده وجود نداشته باشد.اما این مربی درخواست کریمی برای برگزاری جلسه خصوصی را رد کرده است.

وی به ادامه همکاری تمایل دارد اما برای جلسه اعلام آمادگی نکرده و حتی به کریمی پیغام داده که وی موظف است در ابتدا مشکلات فعلی حاکم برتیم را حل کند و بازیکنان را به ثبات برساند و پس از آن به فکر تمدید با وی و بررسی لیست فصل بعد باشد.

استقلال در حال حاضر قهرمانی در لیگ را از دست داده و ساپینتو در پی این است که آنرا با قهرمانی در حذفی جبران کند

این مربی با پاسخ منفی و سربالا به حجت کریمی شرایط را تغییر داده و نشان می دهد که از مدیریت و اوضاع حاکم بسیار ناراضی است.