چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال....کوتاه از فوتبال

بازار اخبار پشت پرده فوتبال همچنان داغ است به بخشی از آنها اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال با کنایه به کی روش گفت: به دنبال آن نیستم که رنکینگ ایران را بالا ببرم. وی درخصوص مربی تیم امید گفت: نظر خود را اعلام کردم، حالا هر کس را بیاورند بنده با آن همکاری خواهم کرد.

* سرمربیگری محمد ربیعی در تیم امید می رود تا قطعیت پیدا کند. این مربی امروز دیدار مشترکی با خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشت.

* رشید مظاهری سنگربان تیم فوتبال پیکان امروز در کمیته انضباطی باشگاه پیکان از اتهاماتی که بر وی وارد آمده بود از خود دفاع کرد.

* قرار است رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به عنوان ناظر ویژه دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی را زیر نظر بگیرد. اقدامی به هنگام که می تواند جلوی برخی اتفاقات احتمالی را بگیرد.

* فغانی پور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت و برگزاری جلسه دادگاه عزیزی خادم گفت: هیچ مشکلی برای فدراسیون فوتبال ایجاد نخواهد شد. البته عزیزی خادم خود را همچنان محق می داند.

* کاوه رضایی پس از دریافت رای کمیته انضباطی و ناامیدی از بازگشت به تیم فوتبال استقلال، از باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و تراکتور به دادگاه بین المللی ورزش (کاس) شکایت کرد.

* محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: تعجب می کنم چرا نام محرم نوید کیا در جمع گزینه های تیم امید نیست. حتما بخاطر آن است که از مربیان پاک به شمار می آید.