جمعه دهم فروردین ماه
یک‌پای فینال مشخص شد؛

مارتینز جشن هواداران اینتر را تکمیل کرد

دیدار برگشت نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا دیشب در سن سیرو برگزار شد.

اینتر میلان که در خانه دو بر صفر بر رقیب سنتی خود ( میلان) غلبه کرده بود، در دیدار برگشت هم کاری بزرگ صورت داد و با گل مارتینز که در دقیقه ۷۴ و از پاس لوکاکو بدست آمد، یک پیروزی شیرین کسب کرد و به فینال رسید.

هواداران اینتر بعد از بازی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداختند.

استیون ژانگ‌مدیر باشگاه اینتر صعود به فینال چمپیونزلیگ را باور نکردنی قلمداد کرد. او افزود ما برای کسب جام از جان مایه خواهیم گذاشته هوادارانمان را شادمان خواهیم کرد.

پائولو مالدینی ستاره افسانه ای میلان و مدیر این باشگاه هم در مواجهه با خبرنگاران از حذف تیمش ناراحت بود و تصریح کرد این شکست در مقابل اینتر دردناک است. به ویژه آنکه در خانه خودمان هم مغلوب شدیم.

مالدینی گفت: سعی می کنیم این نتیجه را در لیگ داخلی ایتالیا جبران کنیم و سهمیه مجدد را بدست آوریم.

اینتر یک‌ پای  فینال را مشخص کرد. دیگر فینالیست جام امشب با مصاف مهم منچستر سیتی و رئال مادرید انتخاب می شود.

شاگردان پپ گواردیولا که در مادرید به تساوی یک بر یک دست یافته اند، امشب با امیدواری بیشتر و با حضور کثیر هوادارانشان در صدد تثبیت موقعیت و بدست آوردن جواز حضور در فینال هستند.

آنچلوتی که در مهره چینی و بازیخوانی ید طولایی دارد در مصاف با تیم پر مهره منچستر سیتی به دفاع بسته و پرتراکم و استفاده از ضد حملات نظر دارد.

در تیم رئال چشم ها متوجه کارهای برق آسا و سرعت وینیسوس و هنرنمایی کریم بنزما است، اما منچستری ها به کار تیمی و فوتبال مالکانه دل بسته اند تا در نهایت با ضربات هالند و دی بروینه به نتیجه دلخواه دست یافته و صعود به فینال را در خانه جشن بگیرند.

نویسنده: احمد میرزاییان