جمعه سی و یکم فروردین ماه

گل رونالدو غول ها ریاض را تسلیم کرد

گل دیرهنگام الهلال، الاتحاد، پیشتاز لیگ عربستان سعودی را به تساوی 2-2 محکوم کرد، در حالی که النصر با نتیجه 2 - صفر مقابل الطایی پیروز شد.

نتایج نشان می دهد که فاصله تیم های الاتحاد و النصر در لیگ برتر به سه امتیاز کاهش یافته است و سه بازی مانده به پایان بازی باقی مانده است.

مسابقه قهرمانی لیگ عربستان سعودی به لطف تلاش های کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر و بازگشت پرشور از الهلال آغاز شد.

در نیمه دوم، الاتحاد در بازی خود مقابل الهلال با نتیجه 2 - یک پیش بود و به طور موقت با 7 امتیاز اختلاف نسبت به النصر رده دومی که در التای با تساوی بدون گل متوقف شده بود، فاصله داشت.

اما به لطف ضربه دقیقه آخر مایکل دلگادو، پیشتاز لیگ با تساوی 2 - 2 متوقف شدند. از آنجایی که رونالدو در نهایت الهام بخش هم تیمی های خود در النصر برای پیروزی 2 - صفر بود، فاصله در بالای جدول اکنون به سه امتیاز کاهش یافته است و سه بازی باقی مانده است. برای دومین بار در دو فصل، ببرها در خطر افتادند که جام را درست زمانی که می‌خواستند پنجه‌هایشان را روی آن ببرند، از دستشان خارج شود.

گل تساوی دیرهنگام الهلال در تضاد کامل با برتری اولیه الاتحاد بود. روی کاغذ، این آزمون در خانه مدافع عنوان قهرمانی برای مربی نونو سانتو و مردانش سخت‌ترین آزمایش بود، اما در 30 دقیقه اول، آن‌ها کار را آسان جلوه دادند.

میهمانان، که توسط تعداد زیادی از هواداران مسافر تشویق می‌شدند، از شروع بازی کلاس را ترک کردند و احمد هقاضی خیلی زود به گوشه‌ای رسید.

این مهم نبود چون ببرها بعد از هشت دقیقه پیش رفتند. ایگور کورونادو وارد سمت چپ محوطه شد، پاس‌های خود را با عبدالرزاق حمدالله عوض کرد و با یک شوت پایین به سمت تیرک نزدیک شد. میزبان مدعی شد که بازیکن برزیلی روی موسی مارهگا خطا کرده است اما داور تحت تاثیر قرار نگرفت.

حملات به صورت موجی انجام شد و غول های ریاض شوکه شده نتوانستند از لاک خود بیرون بیایند و Coronada تقریباً یک ثانیه بعد از 15 دقیقه با یک ضربه ایستگاهی اضافه کرد که دروازه بان را با مشکل مواجه کرد. بلافاصله پس از آن، حمدالله واقعاً باید پس از تبدیل شدن به فضا در لبه محوطه شش قدم گل می زد، اما ضربه او مانند تلاش رومارینیو مهار شد.

به نظر می‌رسید که ضربه دوم زمان زیادی باشد، اما پس از آن یک شوت منحرف از مارگا، که به خوبی توسط مارسلو گروه مهار شد، یادآور این بود که الهلال هرگز قابل شمارش نیست.

الاتحاد در نیم ساعت جلوتر رفت. حمدالله توپ را در سمت چپ محوطه به سمت پایین سینه کرد و به احمد بامسوود که ضربه اولش با پای چپ او فرصتی برای عبدالله المیوف داشت، غذا داد. این نه تنها یک گل زیبای تیمی بود، بلکه ضربه ای شایسته قهرمانان جدید بود.

برگردان: هستی رفیعی