پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
انتخاب بازیکنان امید بدون سرمربی

پیام قلعه نوعی چه بود؟

پیام مهم قلعه‌نویی به فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برای انتخاب سرمربی تیم امید

🔸به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی به نقل از آنا؛ بر کسی پوشیده نیست که در آن جلسه امیر قلعه نویی و مهدی تاج برای انتخاب سرمربی تیم امید مجتبی حسینی سرمربی فعلی تیم پیکان را پیشنهاد دادند و اما گزینه حبیب کاشانی اشخاص دیگری بودند که در نهایت به محمد ربیعی رسید. ربیعی هم همان طور که پیش از این اعلام کرده بود به طور رسمی اعلام کرده هدایت تیم امید را قبول نمی کند.

🔸صحبت های مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان که امروز در مورد پیشنهاد فدراسیون به او برای هدایت تیم امید انجام داده گواه همین است که به دلیل مخالفت های حبیب کاشانی فدراسیون با وی هیچ گاه جلسه رسمی نداشته است.

🔸مسئله مهمی که این روزها در محافل فوتبالی از آن یاد می شود این است که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی نقش مهمی در انتخاب سرمربی تیم امید دارد اما اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته باعث شده تا سرمربی تیم ملی نسبت به انتخاب سرمربی تیم امید پای خود را بیرون بکشد.

🔸طبق اخباری که خبرنگار آنا کسب کرده امیر قلعه نویی در آخرین اظهاراتش با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون اعلام کرده گزینه دیگری را برای هدایت تیم امید پیشنهاد ندارد و هر انتخابی که از سوی فدراسیون و کمیته انجام شود حمایت می کند.

🔸البته برخی شنیده ها این است که گزینه ایرانی دیگری در فدراسیون مطرح شده که البته مشخص نیست همین گزینه از طرف کاشانی است یا تاج.

🔸برخی اخبار هم حکایت از این دارد که حبیب کاشانی به دلیل شرایط به وجود آمده قصد کناره گیری از تیم امید را دارد که البته تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است.

🔸نکته عجیب تر در مورد تیم امید این است که فرصت ارسال اسامی اعضای تیم امید به کمیته ملی المپیک تقریبا به پایان رسیده است و بعد از آن فهرست ۱۰۰  نفره ای که کمیته جوانان فدراسیون تهیه کرده بود باید فهرست ۵۰ نفره ای برای رجیستر شدن در سایت بازی های آسیایی انتخاب می شده که هنوز مشخص نیست این لیست ۵۰ نفره برای تیمی که هنوز سرمربی ندارد چطور انتخاب شده و چه کسی مسئولیت فنی رد شد این اسامی را برعهده می گیرد.