جمعه سی و یکم فروردین ماه
ناکامی شهرداری گرگان در غرب آسیا

الریاضی قهرمان شد!

شهرداری گرگان از دستیابی به جام قهرمانی بسکتبال غرب آسیا ناکام ماند تا هشداری دیگر برای دنیای توپ و سبد باشد که تا سه چهار سال پیش حرف اول منطقه بود.

گرگانی ها علی رغم درخشش پری پتی بازیکن آمریکایی که یک بسکتبالیست تمام عیار حرفه ای است نتوانستد از پس میزبان بر آیند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

در دومین بازی سری فینال مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در منطقه غرب، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را شکست داده و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

در این دیدار که به میزبانی نماینده لبنان پیگیری شد، کوارترهای اول، دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۸-۲۴، ۳۰-۱۹ و ۲۹-۲۶ به سود الریاضی پایان یافت تا با وجود برتری ۲۷-۳۱ شهرداری گرگان در کوارتر چهارم، این تیم الریاضی باشد که ۱۰۰ - ۱۱۴ حریف خود را شکست داده و قهرمان مسابقات می‌شود.

در بازی نخست سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا هم که به میزبانی شهرداری گرگان در تهران برگزار شد، الریاضی با نتیجه ۷۹ - ۸۷ میزبان خود را شکسته داده بود تا به این ترتیب با برتری ۲ بر ۰ در این سری، قهرمان مسابقات شود.

در پایان این دیدار، «پری پتی» گارد آمریکایی شهرداری گرگان با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۲ پاس گل ضمن ثبت تریپل دبل، با تاثیرگذاری ۳۵ ستاره زمین شد اما نتوانست مانع شکست شاکردان مهران حاتمی شود.

«توماس ریس» سنتر شهرداری گرگان نیز با کسب ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند، یک پاس گل، دو توپ ربایی و یک بلاک شات، تاثیرگذاری ۳۵ را به ثبت رسانده و ستاره الریاضی شد.