سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

فریبا: ساپینتو باید خوشحال باشد

بهتاش فریبا پیشکسوت فوتبال در مورد سرمربی استقلال گفت: ساپینتو باید خوشحال باشد که با تغییرات انجام شده، ارزش و قدر بقیه بازیکنان را دانست.

وی افزود: به عنوان مثال ابوالفضل جلالی گل قشنگی به تراکتور زد و خیلی‌هم دوست داشت که بازی کند اما به او فرصت نمی رسید.

 بنابراین نباید نگران فصل بود. نفراتی که در تیم هستند ارزش بالایی دارند و می‌شد از آن‌ها بیشتر استفاده شود. خیلی متاسفم که این تیم سوم شد.

فریبا ادامه داد: من از دو سه بازی مانده به شروع نیم فصل دوم، از عملکرد تیم ساپینتو تا الان راضی هستم. قطعا باید زودتر با او قرارداد ببندند تا تیم سال بعد را با بازیکنان مدنظرش آماده کند و اشکالی به وجود نیاید.

سرپرست سابق استقلال در مورد تمدید قرارداد سرمربی استقلال گفت: الان ساپینتو است. خوب هم نتیجه گرفته با اینکه مشکلات خیلی زیادی داشتیم.

مشکلات داوری و ۷-۶ پنالتی ثابت شده، تغییرات مدیریتی و بی پولی، کدام سال کدام مربی خارجی را دیده‌اید که ۶-۵ ماه پول نگیرد ولی کار کند؟ استراماچونی که آن همه می‌گفت استقلال قلب من است، آن همه پول گرفت ۴۰۰ یورو مانده بود استقلال را رها نمی کرد!

وی در پایان گفت: اصلی‌ترین دلایل قهرمان نشدن این تیم داوری‌ها و پنالتی‌ها، تغییرات مدیریتی و بی پولی هستند. ان‌شاءالله برای فصل بعد مشکلات حل شوند و ساپینتو بتواند تیم خوبی را آماده کند.

امیدوارم این فصل با قهرمانی جام حذفی تمام شود و فصل بعد را خوب شروع کنیم.

گفت و گو: سوده رحمانوند