پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
ارومیه در تدارک میزبانی جام بین المللی تختی

کیومرثی: قهرمانان المپیک میهمان ما خواهند بود

میزبانی مسابقات بین المللی جام تختی در ارومیه با خواست و حمایت های استاندار آذربایجان غربی دکتر محمد صادق معتمدیان و حسن نیت دکتر علیرضا دبیر تحقق پیدا کرده است.

اسماعیل کیومرثی رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی در آستانه میزبانی این رویداد معتبر به البرز ورزشی گفت: تاکنون حضور تیم های ارمنستان، گرجستان و عراق قطعی شده و احتمال دارد داغستان و افغانستان هم در این مسابقات حضور پیدا کنند.

شرکت قهرمان جهان و المپیک از ایران و کشور های دیگر باعث می شود تا جام تختی بعد از نیم قرن حساسیت و جایگاه واقعی خود را پیدا کند و ما سال 6000 نفری شهر ارومیه را که از نظر داشتن سخت افزاری کم نظیر است برای مسابقات در نظر گرفتیم.

کیومرثی همچنین از پشتیبانی دکتر بایرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یه نیکی یاد کرد و افزود: بار دیگر باید از حسن اعتماد ریاست کشتی تشکر کنم که مسابقات به این مهمی را به استانی واگذار کرده که به واقع مراحل رشد را در کشتی آغاز کرده است و حتم دارم این رویداد ها انگیزه های زیادی را برای جوانان استان به وجود خواهد آورد.

رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی اضافه کرد: آقای استاندار به ما ماموریت داده است که در جریان رقابت های جام کشتی آزاد بین المللی جام تختی پذیرای بزرگان و پیشکسوتان این ورزش و به ویژه کشتی نویسان تخصصی رسانه ها باشیم. ما می خواهیم در امر میزبانی جام تختی همه ی خدمتگذاران و حامیان صادق ورزش را به شهر تاریخی ارومیه فرابخوانیم.

امیدواریم که فدراسیون کشتی با برگزاری دوره های متعدد آموزشی در بخش های مختلف کاری را که آغاز کرده ایم به درستی به فرجام برسانیم.

گفت و گو: احمد دباغ