پنجشنبه سی ام فروردین ماه

طارمی مدرس کلاس مربیگری A آسیا

مراسم اختتامیه‌ی دوره‌ی مربیگری فوتبال درجه‌ی A آسیا در شهر جم استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این اولین بار است که دوره‌ی مربیگری درجه‌ی A آسیا در استان بوشهر برگزار می شود. این دوره‌ در سه بخش 8 روزه برنامه‌ریزی و برگزار شد.

مرتضی محصص به عنوان مدرس و غلامرضا دلگرم به عنوان دستیار در این دوره حضور داشتند.

در روز پایانی دوره مهدی طارمی از طریق ویدیو کنفرانس برای شرکت کنندگان در خصوص تجربیات خود، سبک مربیان اروپا و رفتار آن‌ها توضیح داد، ابراهیم شکوری - سرپرست کمیته‌ی آموزش - در خصوص سبک‌های رهبری و فریدون معینی نیز در زمینه‌ی فلسفه‌ی مربیگری توضیحاتی برای شرکت کنندگان ارایه کردند.

کلاس سطح A مربیگری در حالی در عسلویه و جم در حال برگزاری است که مهدی طارمی، ملی پوش ارزنده فوتبال کشورمان به دعوت کمیته آموزش فدراسیون در این دوره به شکل مجازی شرکت کرد.

بنا بر اخبار رسیده طارمی در این دوره برای حاضران از تجارب تازه خود در سطح نخست فوتبال در قاره سبز سخن گفت.

این دوره مربیگری در سطح A آسیا که برای اولین بار در استان بوشهر برگزار می شود تعداد ۲۴ مربی از استان های بوشهر، خوزستان، تهران، فارس و هرمزگان حضور دارند.

مرتضی محصص  تدریس این دوره آموزش مربیگری را بر عهده دارد و غلامرضا دلگرم رییس کمیته آموزش هیات فوتبال استان بوشهر در این دوره آموزشی به عنوان دستیار مدرس حضور دارد و مدیریت این دوره مربیگری نیز بر عهده عباس حاجی زاده رییس دپارتمان کمیته آموزش هیات فوتبال استان است.