جمعه دهم فروردین ماه
والیبال باشگاه های آسیا – بحرین

نبرد دشوار شهداب با غول روسی

تیم والیبال شهداب شب گذشته در یک بازی بد سه بر دو مغلوب تیم پلیس قطر شد و با این شکست باید در مرحله نیمه نهایی که ساعت 17 عصر امروز برگزار می شود با تیم پرقدرت سانتوری ژاپن مسابقه بدهند.

تیمی که غول 218 سانتی متری روسی یعنی موزرسکی و دی آرماس کوبایی را دارد و تقریبا بقیه ی بازیکن چشم بادامی نیز سابقه بازی در تیم ملی سامورایی ها را دارند.

قطری ها بازی فوق العاده ای ارائه نداند اما دو سه بازیکن قاطع قدرتی داشتند که از ضعف دفاع روی تور و توپ گیری داخل میدان شهداب استفاده کرده اند.

به ویژه پتار دلیچ قطر پاسور بلند بالای اهل کروواسی که به جز یکبار دفاع نشد اما امروز برای شکست دادن تیم نایب قهرمان ژاپن اول باید فکری برای مهار موزرسکی کرد بازیکنی که روزگاری تعیین کننده ترین والیبالیست جهان بود او هم زاویه اسپک می زند و هم از بالای دست حریفان بنابراین مدافعان وسط شهداب باید بازی کمرنگ دیروز را جبران کند و در کنار حملات سرعتی در دفاع وسط هشیار باشند.

تمرکز در والیبال به عنوان ورزش لحظه ای اهمیت به سزایی دارد اما از توپ گیری در انتهای زمین نباید غافل ماند دیروز نه دریافت کننده های تیم ما خوب بودند و نه لیبروی تیم پس امروز برای اینکه بتوانیم حریف را شکست دهیم و به فینال جام 23 برسیم باید بدون ایراد و سر تا پا انگیزه و اشتیاق باشیم.

نویسنده: جمشید حمیدی