چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
BLACK SHOOT

پاسخ محکم کاپوجیانی به خبرنگاران

مربی یونایی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در نخستین دیدار با خبرنگاران قبراق و محکم جواب داد تا ثابت کند که راه رسم حرفه ای گری را به خوبی می داند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: کاپوجیانی در مورد برنامه‌اش برای تقویت بازیکنان ایران از نظر بدنی گفت: من مربی بسکتبال هستم و شما خبرنگار. من به شما نمی‌گویم چکار کنید. من هم مربیگری خودم را بلدم و بدنساز هم دارم. نکات مدنظرم را می‌گویم و او هم کار می‌کند. شاید بدنسازی کار من نباشد اما قطعا نقاط ضعف را به مربی بدنساز می‌گویم. با هم همکاری داریم و سه ماه  هم زمان داریم که البته فرصت کمی است.

کاپوجیانی در مورد شناختش از بسکتبال آسیا و رقبای ایران گفت: من همه را به خوبی نمی‌شناسم. اردن، اندونزی و مالزی را بررسی کرده‌ام. تایلند میزبان است و تیم خوبی دارد. کار هم سخت است. قزاقستان را خوب نمی‌شناسم اما تلاش می‌کنیم موثر کار کنیم. خیلی از تیم هایی که در این مسابقات حضور دارند از بازیکنان دو ملیتی استفاده می‌کنند. مثلا اردن از بازیکنان دوملیتی استفاده می‌کند اگر ما هم بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم خوب است. من هم پیشنهاد داده‌ام از ایرانیان مقیم خارج استفاد کنیم. شاید نشود اما عادلانه نیست تیم من با بازیکنان یکدست ایرانی به مصاف تیم هایی برود که بازیکنان دوملیتی باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در ایران با کاترینا مربی سابق تیم زنان مهرام مشورت  کرده است، بیان کرد:  خیلی باید نادان باشم اگر چنین کاری نکنم. قطعا با او مشورت کرده ام. اطلاعات زیادی را راجع به ایران و بقیه موارد کسب کرده‌ام.

سرمربی تیم ملی در مورد نبودن شادی عبدالوند در تیم ملی و احتمال دعوت او در آینده گفت: هر بازیکنی که بتواند کمک بدهد فضا برایش وجود دارد و با او همکاری می‌کنیم.