جمعه سی و یکم فروردین ماه

نامه تکراری پرسپولیس به سازمان لیگ

پرسپولیس همان مسیر بازی با پیکان را می‌رود و خواستار حضور تماشاگران‌ مقابل هواداران شد.

باشگاه پرسپولیس برای بازی حساس این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مانند بازی برگشت این تیم با پیکان در لیگ برتر عمل کرد. برای آن مسابقه، این باشگاه با درخواست رسمی از سازمان لیگ خواستار این شد که در مقابل پیکان از هر ورزشگاهی که برای برگزاری مسابقه استفاده می‌کنند، از سهمیه تماشاگرانش برخوردار باشد.

از آنجا که نه شورای استان البرز برای برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در کرج در حضور تماشاگران اجازه صادر کرد و نه شورای تامین استان تهران برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه دستگردی در حضور هواداران، درنهایت بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 حالا باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواسته بازی با هوادار در هر ورزشگاهی برگزار می‌شود با حضور تماشاگر باشد، نه پشت درهای بسته. در این زمینه خود سازمان لیگ هم هفته گذشته به شورای تامین استان تهران نامه زده بود که شرایط برای برگزاری بازی هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی(محل بازی خانگی تیم هوادار) مشخص شود.

بسیار بعید است که شورای تامین اجازه برگزاری این مسابقه حساس را در حضور تماشاگران در این ورزشگاه بدهد. با این تفاسیر بازی یا باید بدون حضور هواداران برگزار شود یا اینکه این مسابقه در ورزشگاه آزادی یا ورزشگاه شهر دیگری که شرایط را برای میزبانی از تماشاگران دارد، برگزار خواهد شد. البته که باشگاه هوادار هم بارها اعلام کرده به غیر از ورزشگاه دستگردی در جای دیگری با پرسپولیس بازی نخواهد کرد.

گزارش: نیلوفر مژدهی