شنبه یکم اردیبهشت ماه

پایان حضور علی ‌منصور در خوزستان نزدیک است

مذاکرات پنهانی فولادی‌ها با گزینه‌های خارجی جایگاه سرمربی این تیم را متزلزل کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: فصلی که گذشت اصلا برای تیم فولاد ‌خوزستان خوب سپری نشد. در مورد این تیم به‌جرأت می‌توان گفت یکی از سه تیم پرهزینه لیگ برتر بود که چون تنها نماینده باقی‌مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود تدارک خوبی برای شروع مقتدرانه در رقابت‌های داخلی و آسیایی دید، اما هرگز نتوانست چهره یک تیم باثبات و امیدوار‌کننده را به خود بگیرد.

البته سرخپوشان اهوازی در رقابت‌های آسیایی نمایش قابل قبولی مقابل الهلال داشتند و با گل دقایق پایانی این بازی را واگذار کردند اما عملکرد کلی این تیم در فصلی که گذشت کاملا ناامید‌کننده بود.

بعد از جدایی جواد نکونام که حواشی زیادی هم به‌همراه داشت علیرضا منصوریان به فولاد آمد و در 10 بازی که هدایت فولاد را در لیگ برتر برعهده داشت توانست با این تیم 4 برد، 4 تساوی و دو شکست کسب کند که البته با اقبال هواداران رو به رو نشد.

 فولاد با منصوریان این شانس را داشت که در جام حذفی هم قهرمانی فصل پیش خود را تکرار کند اما مقابل گل‌گهر در یک بازی کاملا جنجالی ناکام ماند. درواقع می‌توان گفت روند حرکتی فولاد که در زمان جواد نکونام سینوسی بود با آمدن منصوریان هم تغییری نکرد. با توجه به همین مساله مدیران فولاد به‌دنبال این هستند که خواسته هواداران خود را برآورده کرده و به فکر استخدام یک مربی خارجی با‌کیفیت برای تیم‌شان باشند. چیزی که با توجه به تفکرات مدیریت این باشگاه قابل پیش‌بینی بود.

در این زمینه مذاکراتی از سوی مسئولان باشگاه فولاد با چند مربی خارجی انجام گرفته و به‌زودی یکی از آنها به‌عنوان جانشین علیرضا منصوریان معرفی خواهد شد. مدیران فولاد به مانند هواداران این تیم از شرایط تیم‌شان بعد از رفتن نکونام رضایت ندارند و به‌نوعی زمان خداحافظی منصوریان با فولادی‌ها نزدیک است.