چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

آمل قهرمان بسکتبال جوانان مازندران              

مسابقات بسکتبال جوانان مازندران با شرکت 10 تیم در دو گروه شرق و غرب برگزار شد.

این دوره ازبازی ها به صورت لیگ انجام پذیرفت چهارتیم آمل، بابل، رامسر و محمودآباد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که آمل با شکست رامسر و تیم شگفتی ساز محمودآباد با غلبه بر بابل به دیدار پایانی رسیدند.

که شاگردان مجید مظلوم موفق شدند با نتیجه ۹۱ بر۵۱ پیروز میدان شده و قهرمانی جوانان مازندران را به خوداختصاص دهند.

نکته جالب توجه اینکه تیم آمل با بازیکنان نوجوانانش موفق شد مقتدرانه مقام قهرمانی را به دست آورد       مجید مظلوم مربی زحمتکش که خود از بازیکنان خوب بسکتبال بود و حسن و نهاری رئیس هیات و سرپرست تیم به مدت شش ماه با کار مداوم به مقامی که زحمتشان را کشیده بودند رسیدند.

داشتن تیم بزرگی همچون کاله مازندران در سوپر لیگ ایران و حضور نوجوانان درسالن های ورزشی ثمره اش همین قهرمانی هایی است که شاهد آن هستیم.

بسکتبال آمل همواره دارای بازیکنان بزرگی همچون زنده یاد پرویز شکوهی، عمادنیک زاد، رحمت حسن نژاد. نصرالله نبویان، رحمت شاهانی، حسین سجادی، علی رجایی، بهرام جلالی، روزبه اولیایی برادران نوری و... که حضورشان امروزه به عنوان پیشکسوت و مشوق جوانان و تیم کاله زبانزد خاص و عام است.

ای کاش پیشکسوتان دیگر رشته های ورزشی هم این چنین درکنار هم و برای سربلندی تیم شهرشان یکدل و یکدست و درکنار جوانان و تیم محبوب شهرشان برای آینده ای بهتر در کنارشان باشند.

همچنین امیدواریم شهردار شهر آمل مهندس دادوی که خود از خانواده ورزش است همتی کرده و درپارک های سطح شهر با نصب تخته و حلقه بسکتبال جوانان جویای نام را نسبت به این رشته ورزش دانشگاهی ترغیب نمایند.

گزارش: نعمت قربانی - آمل