پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
میانداری شهرستانی ها....

قلب هندبال ایران در تهران می تپد

امروز دو تیم شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان فینال اول لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را در تالار اختصاصی این رشته در تهران برگزار می کنند.

سال ها است که هندبال در تهران موجودیتی ندارد ولی سرمایه گذاری و سازندگی شهرستان ها به ویژه در فارس و اصفهان کماکان ادامه دارد و باید به این اقدامات قدر نهاد.

فینال لیگ برتر هندبال در شرایطی عصر امروز بر گزار می شود، دو تیم مدعی بازیکنانی تاثیر گزار و کلیدی دارند.

نیروی زمینی شهید شاملی سوای الله کرم استکی به عنوان طراح حملات در سایر خطوط هم می‌تواند سپاهان را با چالش‌های جدی مواجه کند. از محمدرضا کاظمی، امیرعباس سلطانی، مهران رهنما، محمدعلی قاسمی،  مجتبی کرمیان و فرزاد رستمی در خط آتش تا مهرداد صمصامی در پست دفاع سه که نقش تاثیرگذاری در آرایش دفاعی شهید شاملی کازرون دارد.

در سوی دیگر میدان تیم فولاد مبارکه سپاهان با هدایت وسیلین دنبال یک جام به رنگ طلایی است. برترین گلزن تیم ملی در مسابقات جهانی لهستان/ سوئد2023 یعنی محمدرضا اورعی به ‌همراه ارکان دیگر تهاجمی طلایی‌پوشان متشکل از شهاب صادق زاده، افشین صادقی و یاسین کبیریان‌جو با رهنمودهای کاپیتان تیم ملی یعنی مجتبی حیدرپور در این دیدار می توانند دروازه تیم کازرون را آزار دهند. 

وحید مسعودی، صابر حیدری، کاظمی، صادقی و سایر چهره‌های تاثیرگذاری که می‌توانند تقابل‌های جذابی را با تیم مقابل خلق کنند باید دید در فینال اول دو تیم چه نتیجه  ای رقم می خورد خورد تا روز چهار شنبه نبرد پایانی خواهد.

جالب اینکه برای کسب مدال سومی دو تیم مشترک شدند عارضه ای که از والیبال به هندبال سرایت کرده است. هر چه باشد والیبال برادر بزرگتر ورزش های توپ و توری است!

گزارش: ج - دوستدار