شنبه یکم اردیبهشت ماه
عدم اقدام مدیران استقلال برای حفظ این ستاره!

بازگشت به عقب مهاجم استقلال

آمار نشان می دهد مهدی قایدی با کسب نمراتی که گرفته و گل هایی که برای استقلال به ثمر رسانده است بهترین بازیکن استقلال در این فصل بوده است.

تکنیک بی‌نظیر قایدی در زمین باعث خطر روی مدافعان حریف می‌شود و گاهاً مربیان چند بازیکن را مأمور مهار مهدی قایدی می کنند اما در حالی که قایدی فصل موفقی را پشت سر گذاشت و هواداران از مدیریت باشگاه خواسته اند تا هر چه زودتر تکلیف قایدی را برای فصل آتی مشخص کنند.

 اما مدیران استقلال هیچ اقدام مثبتی در این خصوص انجام نداده اند. اگر شرایط به همین منوال پیش برود سرنوشت قایدی برای فصل آینده دست تیم الاهلی می افتد و این باشگاه تعیین می کند او در کدام تیم بازی کند.

سهل انگاری باشگاه استقلال در حفظ قایدی قطعاً برای این تیم گران تمام می شود تا اینجای کار که باشگاه استقلال هیچ قدم مثبتی بر نداشته است و قایدی طبق قانون سرنوشتش دست باشگاه الاهلی است.

از طرفی سایت های اماراتی با حمایت از عملکرد این بازیکن  مدعی شدند که قایدی باید به لیگ امارات بازگردد و در تیم خودش بازی کند اتفاقی که اگر رخ دهد این استقلال است که ضرر می کند و بهترین بازیکنش را از دست می دهد در حالی که قایدی تمایلی به بازگشت به امارات ندارد و قصد دارد از استقلال راهی تیم های اروپایی شود.

گزارش: سوده رحمانوند