جمعه سی و یکم فروردین ماه

نصیرزاده: تراکتور منتظر مربی لالیگایی

مدیرعامل باشگاه تراکتور طی گفت و گویی برنامه‎های آماده‌سازی تیم برای فصل آتی را تشریح کر

به گزارش البرز ورزشی: هوشنگ نصیرزاده درخصوص برنامه باشگاه برای آماده سازی تیم برای فصل آتی اظهار داشت: همانگونه که پیش از این نیز عنوان شده، هدف‌گذاری هیأت مدیره بر مبنای آماده‌سازی تیمی قدرتمند برای فصل جدید مسابقات قرار گرفته و در همین راستا از چند ماه قبل اقدام به تمدید قرارداد سرمربی تیم و برخی بازیکنان شاخص و تاثیرگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات، پاکو خمز با مشخص شدن تعداد سهمیه بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال، فهرست بازیکنان خروجی و همچنین لیست بازیکنان مورد نیاز را در اختیار ما قرارداده است و ما هم براساس این لیست اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. قرارداد هشت بازیکن با باشگاه به اتمام رسیده و در حال تمدید قرارداد برخی از آنان براساس نظر کادرفنی هستیم.

وی با بیان اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان در دفتر تهران آغاز شده است، افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر کنترل بیشتر قراردادها، در نظر داریم که کلیه قراردادهای بازیکنان و کادرفنی در چارچوب این مقررات تنظیم شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با برگزاری اردوی پیش فصل نیز اظهار داشت: براساس درخواست پاکو خمز اردوی پیش فصل به مدت دو هفته طی تیرماه در یکی از مجهزترین کمپ‌های استانبول برگزار می‌شود و در همین راستا دو نفر به‌عنوان نماینده باشگاه طی هفته جاری از این کمپ بازدید خواهند کرد.

هوشنگ نصیرزاده همچنین از تغییرات در کادرفنی تیم خبر داد و عنوان کرد: سه مربی که سابقه کار در لالیگا را دارند از فصل آتی در کنار پاکو خمز با باشگاه همکاری خواهند داشت که از اردوی ترکیه به تیم ملحق می‌شوند.