پنجشنبه نهم فروردین ماه

فغانی ایرانی می ماند یا...؟!

انتشار مطلبی در خصوص خروج نام علیرضافغانی از لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران واکنش‌های زیادی را در بین اهالی جامعه فوتبال در پی داشت.

اسماعیل صفیری رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است نام علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران خارج شود و موعودبنیادی فر به عنوان داور شماره یک در این لیست قرار بگیرد، گفت: هیچ صحبتی در این مورد ندارم. نمی‌دانم چه کسانی می‌نشینند و این حرف‌ها را می‌زنند. دوستانه می‌خواهم که به این مسائل نپردازید چون این صحبت‌ها ضربه است. از این قضیه نه اطلاعی دارم و نه اظهار نظری می‌کنم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه لیست 7نفره داوران بین‌المللی فوتبال ایران چه زمانی تهیه می‌شود، عنوان کرد: هنوز فیفا چیزی اعلام نکرده است. فیفا معمولا در ماه اکتبر(مهر) این موضوع را اعلام می‌کند و موعد آن در همین ماه است.

البرز ورزشی: به اعتقاد ما ابتدا بهتر است که از فغانی پرسیده شود که آیا حاضر است همچنان پرافتخار زیر پرچم ایران و با نام مقدس کشورمان در صحنه های بین المللی جضور پیدا کند یا اینکه خیال دیگر در سر دارد. آنگاه در اینباره تصمیم گیری کنیم.