جمعه دهم فروردین ماه

استقلال به دنبال روشنایی

اگرچه کمیته بدوی باشگاه استقلال را از چرخه دریافت صدور مجوز حرفه ای کنار گذاشت، اما این پایان کار نیست.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: استقلالی ها از طریق کمیته استیناف به دنبال باز گرداندن حق و حقوق خود هستند، از سوی دیگر رای کمیته بدوی یک رای داخلی به شمار می آید که  از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، بخشی از آن مورد قبول قرار است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت مدارک بررسی شده از سوی کمیته بدوی، خود اقدام به بررسی مجدد  خواهد کرد، رای نهایی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر خواهد شد، دقیقا مانند دوره گذشته که کمیته بدوی تمامی مدارک ارسالی را تایید کرد، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را رد و حتی کمیته بدوی را به تعلیق در آورد.

هنوز کار برای باشگاه استقلال پایان شده تلقی نمی شود، آبی ها باید دنبال مسیری باشند تا رای کمیته بدوی شکسته و مدارک از طریق همین کمیته به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. رای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص خواهد کرد کدام باشگاه استحقاق دریافت صدور مجوز حرفه ای را دارد، شاید باشگاه هایی که کمیته بدوی مدارک بارگذاری شده آنها را تائید کرده و در آستانه  ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مانند دوره قبل رد و از راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند. بنابراین آبی ها باید به دنبال روشنایی باشند، چون تا رسیدن به خط پایان فاصله وجود دارد.