چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
گلایه مازنی ها از تماشاگران گرگانی

شهرداری گرگان چک اول را زد

شهرداری گرگان فینال اول را از کاله آمل برد.

آیا چک اول به اصطلاح محکم و زمینگیر ساز است یا اینکه تیم جوان مازندرانی پس فردا در سواحل خزر این شکست را جبران می کنند؟

در این دیدار شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی، میزبان تیم کاله بود که موفق شد در چهار کوارتر متوالی با نتایج ۱۷-۱۴، ۱۶-۱۲، ۲۳-۱۹ و ۱۷-۱۳ مهمان خود را شکست داده و در مجموع با نتیجه ۷۳ - ۵۸ پیروز بازی شود.

در تیم شهرداری سوای پری پتی، بهنام یخچالی و محمد جمشیدی عالی ظاهر شدند از سوی دیگر تیم کاله به دلیل مصدومیت بازیکن آمریکایی آن جنگنده لازمه را نداشت.

امین الهی سرپرست تیم کاله بیش از اینکه از بابت شکست در گرگان ناراحت باشد از رفتاری که با تیمشان شده به شدت گلایه مند است، او می گوید: طول مسابقه بار ها به بازیکنان و مربیان تیم به ویژه میثم میرزایی از سوی برخی تماشاگران هتاکی شده بود و ازدحام افراد لباس شخصی کنار زمین به حدی بود که بار ها با مربی تیم ما برخورد کرده بودند.

ناظر فدراسیون، سرهنگ جعفریان و دبیر فدراسیون شاهد اینگونه برخورد های ناپسند بودند. بعد از مسابقه نیز ماموران سالن را ترک کردند و ما تا ساعت هفت غروب در رختکن باقی ماندیم.

اعتقاد ما بر این است که تماشاگران موجب رونق این ورزش می شوند اما حتم داریم که ناظر فدراسیون نسبت به ناسزاگویی های که به ما شده بود بی تفاوت نمی ماند.

به این ترتیب شاگردان مهران حاتمی یک قدم به قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نزدیک شدند ولی برای کسب این عنوان باید در دو بازی آینده سری فینال نیز به پیروزی برسند. در غیر این صورت سری به بازی‌های چهارم و پنجم کشیده خواهد شد.

بازی دوم از سری فینال لیگ برتر، پنج‌شنبه هفته جاری به میزبانی شاگردان علی آرزومندی و در آمل برگزار خواهد شد.

فینال لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت ۳ برد از ۵ مسابقه برگزار می‌شود و هر تیمی که ۳ بازی را ببرد، قهرمان لیگ می‌شود. شهرداری گرگان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در دو فصل قبل قهرمان لیگ شده است.

گزارش: ج - دوستدار