پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
پرسپولیس - هوادار

پرده دوم نمایش؛ قبل از فینال جام حذفی

به فاصله یک روز پس از اکران دیدار استقلال با نساجی، بخش دوم بازی قبل از فینال جام حذفی بین پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه آزادی به نمایش در خواهد آمد.

هیاهویی که بی جهت برای محل ورزشگاه برگزاری این دیدار به راه افتاده بود، با استناد به منطق موجود  فروکش کرد و میزبانی به ورزشگاه آزادی تعلق گرفت. این تصمیم گیری موجب شد تا با حضور هواداران، دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به جذابیت دو چندان راه یابد.

پرسپولیس که همچنان شادی قهرمانی لیگ را با خود همراه دارد، در تلاش است تا شدت شادی کنونی دو چندان شود. فعلا تمرکز این تیم روی شکست تیم هوادار معطوف شده است، هر چند که شکست از همین تیم هوادار را در همین ورزشگاه آزادی در برابر تماشاگران خودی را در رقابت های لیگ برتر را از یاد نبرده است.

هوادار به دنبال رقم زدن اتفاق جدی ددیگری است. درصدد تکرار نتیجه دیدار در لیگ برتر و اینبار با ذائقه جام حذفی است، اما غافل از اینکه پرسپولیس فعلی نسبت به آن روز تفاوت زمین تا آسمان متفاوت شده است.

میل به بازی تهاجمی، بالا بازی کردن و حفظ جریان بازی در زمین حریف، تاکتیک پذیری بازیکنان و تاکتیک های شناور از مواردی محسوب می شود که پرسپولیس را قهرمان لیگ معرفی و به دنبال شکار جام دوم با تعریف جام حذفی است. اکنون همه نگاه های اهالی فوتبال به این دیدار دوخته شده تا پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با سیمای تیم دوم فینالیست جام حذفی آشنا شوند.

هر دو تیم تعادل را در راه استفاده از بازیکنان اصلی خود در ترکیب تیمی حفظ کرده اند، کمترین مصدوم و محروم را در اختیار دارند، با دست پر در میدان آمده اند، چون تا راهیابی به فینال جام حذفی فاصله ای نمانده است، حتی کمتر از چهار انگشت!

گزارش: اکبر عزیزی