پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
گشتی در دنیای خبر

آقای پینگ پنگ بستری شد!

در میان اخبار ریز و درشت دنیای ورزش کشورمان بستری شدن آقای پینگ پنگ از همه مهمتر می نماید. امیرخان احتشام زاده که در واقع از پیشگامان و بنیان گذاران ورزش پینگ پنگ در کشورمان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: امیر احتشام‌زاده پدر پینگ‌پنگ ایران مدتی پیش در آسانسور دچار سانحه شد و اکنون به دلیل عوارض آن اتفاق در بیمارستان بیستری شده است.

احتشام زاده در آن سانحه از ناحیه دست و پا آسیب دید و اکنون به دلیل عوارض آن در بیمارستان مهر تحت درمان قرار گرفته است.

احتشام زاده متولد سال ۱۳۱۲ (۹۰ ساله) و قهرمان اسبق و پیشکسوت تنیس روی میز ایران است. او به مدت ۲۵ سال قهرمان ایران و عضو تیم ملی پینگ پنگ بوده‌است.

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۳، از ۲۳ تیر ۱۴۰۲ تا ۸ مرداد سال‌جاری به میزبانی "آستانه" قزاقستان برگزار خواهد شد که به همین منظور اردوی تیم جوانان ایران با ۲۲ بوکسور برای حضور در رقابت‌ها آغاز شد و تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها گف : روح الله حسینی، ناصر طالبی، سیامک صالحی و محمد ستارپور به عنوان کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات فدراسیون بوکس هستند.

فرهادیان افزود: براساس دستورالعمل، هیات رییسه فدراسیون باید تاریخ پیشنهادی را به وزارت ورزش اعلام کند تا با هماهنگی فدراسیون تاریخ نهایی را برای برگزاری انتخابات اعلام کنیم.