شنبه یکم اردیبهشت ماه
شهرداری گرگان باز هم قهرمان شد

جور کشان عشق یکسره!

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین پیروزی مقابل کاله مازندران، قهرمان لیگ برتر شد.

این مسابقه در حضور انبوه تماشاگران آملی و معدودی دوستدار تیم شهرداری انجام پذیرفت.

در پایان، این بازی مهیج تبم گرگان با نتیجه ۸۱ - ۷۹ به پیروزی رسید تا برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود. امتم مهران حاتمی سرمربی شهرداری در توصیفی کوتاه گفت: فاصله دو تیم در این پیکار فقط یک سوت و دو امتیاز بود و امکان داشت کاله برنده مسابقه باشد.

انصاف ورزشی در همین قضاوت ها است؛ بگذریم معدودی تماشاچی در گرگان و آمل بدزبانی کرده بودند اما اصل و اساس مسابقات همین است یکی می برد و دیگری می بازد اما وظیفه اصلی بر دوش باشگاه هایی چون کاله و شهرداری گرگان است که باید جور عشق به ورزش و اشتیاق همسرانشان را بکشند و قدر هم نبینند.

این عشق های یکسره را فقط آملی ها و گرگانی ها و اصفهانی ها و‌‌‌‌.... درک می کنند.

اذنج کاله مازندران:

میثم میرزایی، پاتریک رمبرت، نصرت یازرلو، متین آقاجان‌پور و جلال آقامیری.

ترنج شهرداری گرگان:

بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، پری پتی، آنتاناس اودراس و سجاد پذیرفته.

نیمه اول: ۴۳ - ۴۵ شهرداری گرگان

با شروع بازی شاگردان علی آرزومندی با حمایت طرفداران خود عملکرد خوبی داشتند و درخشش میرزایی و آقاجان‌پور باعث شد تا کوارتر نخست ۱۹-۲۲ به سود کاله پایان یابد.

در کوارتر دوم اما «پری پتی» بار دیگر نبض تیم شهرداری گرگان را در اختیار گرفت تا با پرتاب‌های سه امتیازی و نفوذهای خود، کوارتر دوم را ۲۶-۲۱ به سود گرگان رقم زده و شاگردان حاتمی را ۴۵ - ۴۳ پیروز به رختکن بفرستد.

نیمه دوم: ۷۹ - ۸۱ شهرداری گرگان

با شروع نیمه دوم اما تجربه ستاره‌هایی چون یخچالی، پری پتی و رسول مظفری باعث شد تا حملات کاله یکی پس از دیگری خراب شده و نهایتا شاگردان حاتمی با نتیجه ۶۵ - ۵۵ پیش بیفتند. کوارتر سوم ۲۰-۱۲ به سود گرگانی‌ها پایان یافت.

در کوارتر چهارم اما کاله توانست در امتیاز ۷۹ بازی را به تساوی بکشد ولی در ۴ ثانیه مانده به پایان بازی، بار دیگر «پری پتی» جادو کرد تا با پرتاب دو امتیازی خود شهرداری را ۸۱ - ۷۹ برنده این دیدار و برای سومین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر کند

گزارش: ج _ دوستدار