سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
مراقبت از ستاره های جوان والیبال

میثم را نداریم اما پوریا خواهد درخشید!

میثم صالحی دریافت کننده جوان تیم ملی بار دیگر از ناحیه ی کتف آسیب دید.

بازیکنی که سه سال پیش با مربیگری آلکنو در ردیف بهترین قدرتی زن های لیگ ملت ها قرار گرفته بود و نگاه های بسیاری را به خود معطوف ساخت اما صدمه وارده بر کتف او را از اشتغال در لیگ لهستان و پیمودن راه اعتبار دور کرده است.

از پرفسور متخصص ایتالیایی برای معالجه ی آسیب او کاری بر نیامد به طور کلی والیبال به دلیل اینکه عضلات ریز و درشت زیادی را درگیر حرکات انفجاری زیادی می کند در زمان مصدومیت با دشواری به بهبودی می رسد.

یکی از پیرامونیان تیم ملی والیبال که در معیت ملی پوشان به استانبول رفته بود می گوید: ما نگران نبود میثم صالحی در دیگران نیستیم چرا که جوانی چون پوریا حسین خان زاده را داریم که با وجود تجربه کم خیلی راحت جای خالی میلاد عبادی پور و میثم صالحی را پر می کند.

جوان اول والیبال مازندران با این تعاریف به احتمال زیاد اسپک یک تیم ملی در لیگ ملت ها خواهد شد و می دانیم که دوئل با ابر ستاره ها والیبال دنیا آنقدر ها هم آسان نیست فقط امیدواریم که با حضور بدنسازان سرشناس لهستانی هیچ بازیکنی در اثر ضعف عضلات آسیب نبیند. آسیب دیدگی البته جزئی از ورزش قهرمانی است اما در والیبال که تعداد ستارگانش در سطح بین المللی معدود هستند باید بسیار مراقب جوان هایمان باشیم.

نویسنده: جمشید حمیدی