جمعه دهم فروردین ماه

یحیی بعد از دربی لیست می‌دهد

لیست یحیی بعد از فینال به باشگاه می‌رسد اما اولویت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مشخص نیست.

پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ بیست‌ودوم حضورش در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی است، البته اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا تاییدیه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای را بپذیرد و از مدارک باشگاه پرسپولیس ایراد نگیرد.

مدیریت این باشگاه اطمینان صد در صد دارد که مجوز حرفه‌ای‌شان صادر خواهد شد و نگرانی اصلی آنها این است که روند رو به جلوی آن‌ها با تغییراتی که احتمالا تا بعد از مجمع در دو باشگاه سرخابی رخ خواهد داد، متوقف شود.

قدر مسلم باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده بیش از هر زمان دیگری به منابع مالی قوی نیاز دارد تا بتواند از پس بدهی‌هایش بربیاید. این باشگاه در دو سه سال اخیر وام‌های سنگین زیادی گرفته که زمان برگرداندن آنها فرا رسیده است.

به این ترتیب اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در بدو ورودشان حداقل باید 200 میلیارد تومان پول برای این باشگاه فراهم کنند تا بتوانند بدهی‌های خود را صاف کنند. جدا از اینکه این باشگاه برای فصل نقل و انتقالات پیش‌رو هم بودجه جداگانه می‌خواهد.

فصل پیش یحیی گل‌محمدی قبل از اتمام لیگ لیست خرید خود را مشخص کرده و تحویل باشگاه داده بود اما در حال حاضر که بیشتر از یک هفته از اتمام لیگ می‌گذرد هنوز هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی را در باشگاه پرسپولیس شاهد نیستیم.

حتی مدیریت و معاونان باشگاه هم که فصل پیش چند گزینه را برای تقویت تیم‌شان به یحیی معرفی کردند، در شرایط فعلی اقدامی در این زمینه نداشته‌اند. در این مورد باخبر شدیم هم سرمربی تیم و هم مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند ببینند در مجمع چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

گزارش: نیلوفر مژدهی