پنجشنبه نهم فروردین ماه

قهرمانی و یک مقام دوم برای قلعه نویی و سپاهان 

امیر قلعه نویی در حالی از تیم سپاهان جداشد که درگیری های زیادی بعد از جدایی او اتفاق افتادبا این حال آن چه محتمل است این که امیر قلعه نویی مهم ترین بحران دوران فوتبال حرفه ای خود در 17سال اخیر را تجربه می کند.

بدترین مقام او در لیگ(از ابتدای فصل)کسب عنوان ششم در مسابقات فوتبال لیگ چهاردهم با تیم استقلال بوده است وامسال او با تیم سپاهان ضعیف تر از این عنوان نخواهد آورد اما زمزمه هایی که سپاهانی ها علیه او به کار گرفته اند خارج از حالت و معیار طبیعی در عرصه مسابقات به نظر می رسد.
قلعه نویی قهرمان مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای فوتبال ایران شده است آن هم نه یک بار که پنج بار.همین تیم سپاهانی که تماشاگرانش این گونه با او به مشکل برخورده اند هم میدانند که سپاهان تنها یک مربی دارد که 2 سال این تیم را قهرمان لیگ کرده است .اگر واقعیتش را بخواهی امیر قلعه نویی درباره داوری ها کمی بی انصافی کرده است چرا که هر چه امروز او علیه داوری ها میگوید در ادوار گذشته بارها به نفع خودش هم اتفاق افتاده است .او در این زمینه یک مربی میانه بوده که هم از اشتباهات داوری نفع برده وهم از اشتباهات داوری منضرر شده است. در آن سوی کار مساله قهرمانی های او وتیمش است که این نوع برخورد را شاهین ترازوی عدالت علیه او برنمی تابد.
قلعه نویی واستقلال وسپاهان حرف همدیگر را خوب می فهمند .او سالها در استقلال بوده است . هفت بار در لیگ حرفه ای مربی تیم فوتبال استقلال او بوده است که سه قهرمانی ویک عنوان دومی گرفته است.در تیم سپاهان هم او 4سال مربی بوده است ودر این مدت 2 قهرمانی ویک عنوان دومی آورده است. تماشاگر تیم سپاهان باید بداند مردی که در سه سال برای این تیم 2 قهرمانی ویک دومی آورده است مستحق این همه توهین نبوده است...