شنبه یکم اردیبهشت ماه

نشست کارگروه بازبینی آثار استاد فارسی

سومین نشست کارگروه بازبینی عکس های استاد فارسی به ریاست دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی، سومین نشست کارگروه بازبینی  آثار استاد فارسی بعنوان عکاس اعزامی به رویدادهای مختلف ورزشی با حضور دکتر نصرالله سجادی، محسن میر مشاور رئیس کمیته و سرپرست موزه ملی ورزش،مهرداد برزگریان معاون موزه ملی ورزش، خاکی و مجتبی جانبخش در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

این نشست  با هدف دسته بندی و شرح نویسی و انتشار تصاویر ورزشی استاد فارسی با دو رویکرد شخصی محور و رویداد محور تشکیل شد که با توجه به سالگرد تولد جهان پهلوان تختی؛ انتشار عکس هایی ازسکوهای قهرمانی و حضور تختی در رویدادهای مختلفی ازجمله بازی های المپیک و آسیایی، رقابت های جهانی و آسیایی، مسابقات دوستانه با سایر کشورها و مسابقات قهرمانی و پهلوانی کشوری بحث و بررسی شد و در اولویت انتشار قرار گرفت. بدین ترتیب فردا 5 شهریور و همزمان با سالروز تولد مرحوم تختی تعدادی عکس اختصاصی و دیده نشده از این قهرمان در سایت و شبکه های اجتماعی کمیته ملی المپیک منتشر خواهد شد.