جمعه دهم فروردین ماه

ابراهیمی: انگیزه ام چند برابر شده است

محمدجواد ابراهیمی گفت در حال حاضر انگیزه ام برای کشتی گرفتن چند برابر شده و نگاه من حضور در رقابت های المپیک است.

محمدجواد ابراهیمی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 92 کیلوگرم در گفت اکنون با برنامه هایی که از کادر فنی دریافت می کنم در شیرگاه مشغول تمرین کردن هستم و در این مورد با عباس حاج کناری مربی تیم ملی در تماس هستم.

وی ادامه داد: بیشتر تمرینات را در منزل پیگیری می کنم و بعضی اوقات نیز با یکی از دوستان با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی در یک سالن، تمرین کشتی انجام می دهیم.
ابراهیمی در مورد برنامه هایش در سال جدید گفت: فعلا در وزن 92 کیلوگرم حضور دارم و منتظر برنامه های اتحادیه جهانی در سال جدید هستم تا اگر رقابت های جهانی برگزار شود، برای شرکت در این مسابقات تلاش کنم.
وی افزود: اگر رقابت های جهانی برگزار نشود، با توجه به اینکه المپیک یکسال به تعویق افتاده است و فرصت خوبی وجود دارد، در صورت موافقت کادر فنی به وزن 97 کیلوگرم خواهم رفت تا شانس خود را برای حضور در المپیک توکیو امتحان کنم.
ابراهیمی در مورد شرایط حال حاضرش در کشتی تصریح کرد: فعلا با حضور کادر فنی جدید تمریناتم بهتر و فکرم به کشتی بیشتر شده است و انگیزه ام برای ادامه کار بالا رفته و نگاهم نیز به رقابت های المپیک است.
وی با بیان اینکه در گذشته خیلی اذیت شدم اظهار داشت: به مدت یکسال سختی های زیادی کشیدم تا طبق فرآیند انتخابی تیم های ملی بتوانم در رقابت های جهانی شرکت کنم اما در حالی که در رقابت های انتخابی عنوان نخست را بدست آوردم و در دو تورنمنت نیز عملکرد خوبی داشتم و حتی حریف داخلی خود را نیز مغلوب کردم اما به رقابت های جهانی اعزام نشدم.
ابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر اما شرایط تغییر کرده و دوباره روحیه و انگیزه لازم را بدست آوردم و توانستم در رقابت های آسیایی هند نیز عملکرد خوبی داشته باشم و به مدال طلا برسم.
قهرمان جوانان جهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که هرچه زودتر، شرایط به حالت عادی بازگردد و بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم، اما در شرایط فعلی باید موارد بهداشتی و نکات ایمنی را رعایت کنیم.