پنجشنبه نهم فروردین ماه

مهدوی: ولاسکو راحت می آید

بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال داغ تر از آن چیزی است که فکر می کردیم. در واقع این بحث به نوعی به تقابل اندیشه ها در زمینه لزوم به کارگیری مربیان ایرانی یا استخدام مربیان مطرح دنیا تبدیل شده است. در این باره نظر یکی از ملی پوشان سابق را می خوانید.

مهدی مهدوی پاسور دیرپای تیم ملی والیبال یکی از اخلاقمندترین بازیکنان تیم ملی در دو دهه گذشته اعتقاد دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی به هدفی که فدراسیون دارد ارتباط پیدا می کند. اگر هدف آینده نگری است ما مربیان جوان خوبی داریم که می شود روی آنها حساب کرد، مثل آقایان محمدی راد، تندروان، اکبری و عطایی و حتی ناصر شهنازی ولی این مربیان اگر از سوی بازیکنان ساپورت نشوند مشکل پیدا خواهند کرد تنها فدراسیون می تواند به بازیکنان تیم ملی القا کند که مربی ایرانی مورد حمایت این تشکیلات قرار دارد.

مهدوی می گوید: به نظر من تیم ملی در المپیک به یک مربی درجه یک دنیا نیاز دارد تا بتواند بازیهای آبرومندانه ای را به اجرا درآورد، ولی در مورد مربیان وطنی باید مشورت کرد و همه جوانب را در نظر گرفت، من با پیشنهاد البرز ورزشی موافق هستم که یک مشاور مثل ولاسکو کنار مربیان ایرانی باشد، به ولاسکو بگویید حتما می آید.

پاسور پیشین تیم ملی درباره پاسورهای تیم ملی نیز گفت: خب حساب آقای معروف جداست، ایشان تجربه و توانایی بی نظیری دارند اما جواد کریمی و امیرمحمد فلاحت خواه دو پاسوری هستند که آینده خوبی خواهند داشت. من شنیده ام جواد کریمی را یک تیم لهستانی می خواهد. من به ایشان توصیه می کنم یک لحظه درنگ نکند، اگر یکسال در اروپا بازی کند، سالها می تواند در سطح اول پاسوری جهان حضور داشته باشد، او و اسفندیار نباید فرصت عالی بازی در پلاس لیگا را از دست بدهند.