جمعه دهم فروردین ماه

مرضیه افشاری: هندبال اصفهان شرایط مطلوبی دارد

متاسفانه بزرگ‌‌ترین مشکل ما این است که هندبال بانوان به چشم نمی‌آید.

مرضیه افشاری بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اشاره به این مطلب اظهار داشت: بزرگ‌‌ترین مشکل ما این است که هندبال بانوان دیده نمی‌شود و تا وقتی این گمنامی وجود داشته باشد کمتر اسپانسری حاضر می شود روی هندبال بانوان سرمایه گذاری کند.
وی تصریح کرد: سال‌های زیادی در لیگ برتر بازی کرده‌ام اما با توجه به کیفیت فصول گذشته لیگ برتر هندبال بانوان، به نظر من فصل گذشته ، فصل خوبی را سپری کرد، زیرا بیشتر نتایج پایاپای بود و تیم‌ها فاصله نسبتا کمی با هم داشتند.
مرضیه افشاری در ادامه افزود: متأسفانه در اواسط رقابت های لیگ، دو تیم به دلیل نداشتن اسپانسر نتوانستند مسابقات را ادامه دهند.
من به سهم خودم برای بازیکنانی که در آن 2 تیم بازی می‌کردند و امید و انگیزه هایشان را از دست داده بودند بسیار ناراحت شدم.

بازیکن خوش تکنیک تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان درباره وضعیت هندبال بانوان در اصفهان اظهارداشت: شرایط هندبال اصفهان خوب است چون 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن را در لیگ برتر دارد و تیم ریف هم به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است و این موضوع نشان می‌دهد پایه و ریشه هندبال اصفهان در حال رشد فزاینده ای است.
نویسنده: اصغر قلندری- اصفهان