جمعه دهم فروردین ماه

سرمربی پورتو: فقط طارمی موفق شد موقعیت گل ایجاد کند

سرمربی تیم فوتبال پورتو از عملکرد شاگردانش بخصوص بازیکنان تعویضی در دیدار با اسپورتینگ لیسبون انتقاد کرد و گفت: فقط مهدی طارمی موفق شد یک موقعیت گل ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال پورتو از عملکرد شاگردانش بخصوص بازیکنان تعویضی در دیدار با اسپورتینگ لیسبون انتقاد کرد و گفت: فقط مهدی طارمی موفق شد یک موقعیت گل ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، تیم فوتبال پورتو در هفته چهارم لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ در حالی به نتیجه تساوی ۲ - ۲ دست یافت که گل تساوی را در دقیقه ۸۷ دریافت کرد؛ آن‌هم در حالی که اسپورتینگ به دلیل اخراج یک بازیکن خود ۱۰ نفره بازی می‌کرد. مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو در دقیقه ۹۱ وارد زمین شد و در دقیقه ۹۲ می‌توانست با شوت خود دروازه لیسبون را باز کند اما ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از این مسابقه با انتقاد از عملکرد بعضی از بازیکنانش گفت: ما در این مسابقه روی برد حساب می‌کردیم. در نیمه اول هجومی تر بودیم و در بسیاری از لحظات بازی خوبی بود. در این نیمه چند موقعیت گل داشتیم. اسپورتینگ هم فرصت‌هایی را ایجاد کرد که ناشی از عدم تمرکز فردی بازیکنان ما بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ابتکار عمل بیشتری به اسپورتینگ دادیم. موقعیت‌هایی از دست دادیم و از حالت هجومی خارج شدیم که این طبیعی نیست. بعد از خستگی بازیکنان، چند تعویض انجام دادیم ولی به جز مهدی طارمی که وارد زمین شد و یک موقعیت گل ایجاد کرد، پیشرفتی نداشتیم.

کونسیسائو همچنین درباره عدم هماهنگی نفرات جدید تیم پورتو گفت: این موضوع زمان می‌برد. ما اغلب لیگ خود را دست کم می‌گیریم. باید بدانید که بازیکنان و مربیان خوبی در پرتغال هستند. درک هویتی تیم پورتو طول می‌کشد. هرکسی متوجه این موضوع نشود، نمی‌تواند در تیم ما باشد.