جمعه دهم فروردین ماه

گواردیولا: شدیدا به گلهای آگوئرو در بازیهای بعد نیاز داریم

سرمربی منچسترسیتی از بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب تیمش ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی منچسترسیتی از بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب تیمش ابراز خوشحالی کرد.
 

در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی در خانه به دیدار آرسنال رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

پپ گواردیولا بعد از این دیدار گفت: یک پیروزی مهم به دست آوردیم. تیم خوب آرسنال را که در این هفته ها قوی شده بود را بردیم و ۳ امتیازی که می خواستیم را کسب کردیم. آرسنال جنگید و واقعاً می خواست برنده شود. ما می‌دانستیم که این یک بازی نزدیک بین دو تیمی خواهد بود که به دنبال رسیدن به صدر هستند. برنده شدن برای ایجاد اعتماد به نفس ضروری است. الان شرایط تیم خوب شده است و توانستیم فاصله خودمان را با صدر کم کنیم. 

او درباره بازگشت سرخیو آگوئرو به ترکیب تیمش در این دیدار گفت: ما فوق‌العاده از بازگشت آگوئرو هیجان زده‌ایم. او چهار ماه را از دست داد و هنوز از بهترین شرایط خود فاصله دارد اما ۶۰ دقیقه بازی کرد که برای من رضایت بخش است. چهارشنبه بازی جدیدی داریم. خیلی عالی است که او برگشته است. ما به گل های او  در بازیهای بعدی شدیدا نیاز خواهیم داشت. البته این را نیز باید بگویم که بنجامین مندی سه یا چهار هفته غایب خواهد بود. همچنین ما انتظار بازگشت زودتر لاپورته را داریم؛ شاید ۷ یا ۱۰ روز دیگر.

منچسترسیتی در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان در خانه به دیدار پورتو خواهد رفت و در ادامه در لیگ برتر با وستهام دیدار خواهد داشت.