جمعه دهم فروردین ماه

اتهام بزرگ کاپیتان لیورپول به VAR

کاپیتان لیورپول بعد از مردود شدن گل ثانیه های پایانی این تیم مقابل اورتون، اتهام بزرگی را علیه VAR مطرح کرد.

کاپیتان لیورپول بعد از مردود شدن گل ثانیه های پایانی این تیم مقابل اورتون، اتهام بزرگی را علیه VAR مطرح کرد.

در آغاز هفته پنجم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن اورتون در داربی مرسی ساید برابر لیورپول قرار گرفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در ثانیه های پایانی بازی، لیورپول به گل رسید ولی این گل از سوی کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد.

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول بعد از مردود شدن گل ثانیه های پایانی این تیم مقابل اورتون، اتهام بزرگی را علیه  VAR مطرح کرد و گفت: بله این را آفساید می گیرند. من فکر می کنم آنها گاهی اوقات خطوط را خم می کنند تا آفساید شود. من مطمئن نیستم که آنها چگونه این کار را انجام می دهند ولی قبلا آن را دیده ام و مطمئن هستم. این ناامیدکننده است که ما برنده نشده ایم. فکر می کنم عملکرد خیلی خوبی داشتیم و لیاقت پیروزی در این بازی را داشتیم. اورتون با این تساوی خوشحال تر شد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز به شدت از این تصمیم ابراز ناراحتی کرد و عنوان کرد کسی پیدا می شود که توضیح دهد این صحنه چطور آفساید گرفته شده است؟ 

استفاده از فناوری VAR در فوتبال انگلیس با انتقادهای زیادی همراه بوده است و خیلی از مربیان اعلام کردند بهتر است در قوانین این فناوری بازبینی صورت گیرد تا حقی از تیمی ضایع نشود. 

شاگردان یورگن کلوپ اکنون باید به هلند سفر کنند تا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر آژاکس هلند قرار گیرند.