جمعه دهم فروردین ماه
خسته شده ام؛

دباغ: دوومیدانی رئیس بزرگ می خواست

مربی سازنده دوومیدانی استان گلستان که ده ها ملی پوش تحویل این ورزش داده است قصد دارد از صحنه فعالیتهای این رشته خداحافظی کند.

مربی سازنده دوومیدانی استان گلستان که ده ها ملی پوش تحویل این ورزش داده است قصد دارد از صحنه فعالیتهای این رشته خداحافظی کند.

علی دباغ که بیست سال عضو تیم ملی بوده و حدود 28 سال از عمرش را صرف سازندگی کرده است در گفت و گو با البرزورزشی می گوید: حدود 48 سال برای دوومیدانی در سرما و گرما تلاش کردم و شاگردانی چون سعید سرخه ای، نورمحمد کمی، حمید قرنجیک، خداوردی اونق، مهدی فلاح و... تحویل داده ام از بس که باند و باند بازی در این ورزش دیده ام دیگر خسته شده ام امثال من با آن همه سوابق ملی و بین المللی در انتخابات حتی یک رای نداریم ولی 90 درصد افرادی که در مجموع رای می دهند هیچ شناخی از این ورزش ندارند و حتی به کمترین خواسته های دونده های استان خود بی توجهی می کنند.

دباغ درباره انتخابات اخیر ریاست دوومیدانی می گوید: آقای صیامی آدم خوش برخورد و بسیار اخلاق مند است اما بدرد رسایت دوومیدانی نمی خورد. دوومیدانی رئیس بزرگ می خواهد که بتواند اسپانسر و درد بی درمان دوومیدانی را درمان کند در صورتی که ایشان بعنوان رئیس هیات دوومیدانی استان خراسان حتی نتوانسته بود برای تیم پسران حامی مالی بگیرد هرچند که دوومیدانی دختران خراسان موقعیت بسیار خوبی دارد. اداره ورزش پرمدالی مثل دوومیدانی با وعده و وعید نمی شود شما نگاه کنید در استان گلستان و در شهرستان گنبد مربیانی مثل نازقلیچ قربان وردی چقدر مشتاقانه تلاش می کنند شاگرد تحویل دوومیدانی بدهند اما آنقدر کم توجهی می بینند که شاید مجبور شوند همانند قاندومی ها که افتخار ورزش استان گلستان بوده و هستند راهی غربت شوند.

نویسنده: ج-دوستدار