پنجشنبه نهم فروردین ماه

آزمون جسمانی و پروتکل بهداشتی برای داوران فوتبال

دپارتمان داوران فدارسیون توضیحاتی را درباره برگزاری دوره های توجیهی و آزمون بدنی پیش فصل داوران ارائه کرد.

دپارتمان داوران فدارسیون توضیحاتی را درباره برگزاری دوره های توجیهی و آزمون بدنی پیش فصل داوران ارائه کرد.

 

به گزارش پایگاه خبرگزاری البرزورزشی، براین اساس به اطلاع می رساند با توجه به اینکه لیگ های فوتبال کشور در آستانه شروع دوباره هستند و داوران ضرورت دارند برای قضاوت به شهرهای دیگر سفر کنند فدراسیون فوتبال خود را ملزم می داند که وفق پروتکل های بهداشتی ابلاغی اقدام نماید.

 

نظر به اینکه داوران در شهرستان های مختلف چه در مراکز استانها و چه در تهران پراکنده هستند، برای حضور در کلاس های دانش افزایی و آزمون بدنی ناگزیر به سفر هستند.

 

بر همین اساس با هماهنگی کمیته داوران کلاس های داوران به شکل وبینار برگزار خواهد شد. همچنین آزمون بدنی داوران هم توسط هیات های فوتبال استانها در سراسر کشور به انجام خواهد رسید.

 

در همین حال واضح و مبرهن است که آحاد جامعه در شرایط مبارزه با ویروس کرونا، می بایست شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و به صورت کلی  هر شخص خودش مسئول این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کند.

 

ضمن اینکه بدون شک فدراسیون فوتبال تمامی تمهیدات لازم را در چارچوب پروتکل های بهداشتی بکار خواهد بست. تاکید موکد می شود هر داوری که شرایط قضاوت بازی را ندارند یا علایم بیماری را دارد، حتما با هماهنگی دپارتمان داوران و واحد ایفمارک سازمان لیگ کشور،  تست کرونا اخذ و ملاک عمل خواهد بود.